Minuman

Peraduan Meriahkan Sambutan Hari Kebangsaan Bersama Pokka

11:07 AM


Bismillah,

Dalam beberapa hari kita akan menyambut hari kemerdekaan yang ke 60 tahun. Jadi aku tak sabar nak sambutnya bersama seisi keluarga aku. Kali ini aku merancang untuk membawa keluarga aku ke Dataran Merdeka bagi menyaksikan sendiri dengan lebih dekat sambutan yang disambut julung julung kalinya sekali setiap tahun itu.


Kemeriahan bulan kemerdekaan tahun ini turut dikongsi dan diraikan oleh produk POKKA kerana tahun ini mengadakan peraduan Meriahkan Sambutan Hari Kebangsaan Bersama POKKA yang mana hadiah yang disediakan juga cukup lumayan.


Siapa yang tak kenal jenama POKKA kan? Sejak aku minum minuman POKKA ni, aku dah mula jatuh cinta. Tak lagi pilih minuman lain. Asal balik ke kampung atau dalam perjalanan jauh je, minuman POKKA tetap menjadi pilihan. Aku sukakan Premium Kopi Cappucino POKKA dan juga Kopi POKKA. Rasanya tak terlalu manis tu yang menarik minat aku. Bukan aku sahaja malah mak aku pun sukakan Teh POKKA.


Hadiah-hadiah yang ditawarkan di dalam peraduan kali ini berjumlah RM10,500.

Hadiah Utama
Peti Sejuk Bernilai RM5,000 x 1 pemenang

Hadiah Kedua
Peti Sejuk bernilai RM3,000 x 1 pemenang

Hadiah Ketiga
Ketuhar Stim bernilai RM1,500 x 1 pemenang

Hadiah Saguhati
Baucar Giant bernilai RM100 x 10 pemenang


Cara-Cara Untuk Menyertai Peraduan

Beli mana-mana produk POKKA bernilai RM12 minimum (resit tunggal) di Pasaraya Giant Hypermarket sahaja
  1. Rujuk terma dan syarat penyertaan pada lampiran yang disediakan. 
  2. Tempoh peraduan : 1 Ogos – 30 September 2017
  3. Hantar penyertaan melalui Pos (boleh dapatkan borang penyertaan di Pasaraya Giant Hypermarket seluruh Malaysia)
  4. Hantar penyertaan melalui  aplikasi Whatsapp; 
  • Ambil gambar resit dengan jelas.
  • Whatsapp butir-butir di bawah dan lampirkan gambar resit ke 013-6017211 :

Nama :
No. Kad Pengenalan
No. Resit
Jawapan kepada soalan : Lengkapkan ayat di bawah :

“ Asli lagi menyegarkan, itulah ____________ !”

Slogan kreatif (tidak lebih daripada 50 patah perkataan)

Simpan resit sebagai bukti pembelian untuk tujuan penebusan hadiah (sekiranya terpilih sebagai pemenang)


Untuk maklumat lanjut berkenaan peraduan boleh rujuk maklumat yang tertera di bawah :

FB/Pokka

So disamping kita menunggu tibanya sambutan Hari Kemerdekaan kali ini, jom la kita meriahkan lagi peraduan POKKA ini. Mana tau ada rezeki kita di sini kan? 
Good luck semua!