Blog Sihatimerahjambu

Apasal Adik Gelak??

3:56 PM

Kawan aku, Din dalam perjalanan pulang dari pasar malam. Menunya malam tu kuey teow goreng, rangka ayam, murtabak mini dan tau fu fah. Aku tak nak cerita pasal makanan yang Din beli kat sini, tapi lebih kepada kes haru seorang budak dalam usia 5 tahun dengan kucing dia. So aku teruskan ke babak di mana Din berjumpa dengan budak tersebut la ye sebab aku cuma ada 7 minit sahaja sebelum bos aku mengesan yang aku sedang mengular. Huhu


kalau macamni punya gelak..aku pun lari

(Din sedang memandang dari jauh)
Aiman    :  Hahahahaha..
(Din masih lagi memandang tapi makin rapat dari lokasi kejadian)
Aiman    :  Hahahahaha..(sambil meneran2 suaranya)
Din         :  Adik buat pe ni? Apsal gelak sensorang? (sambil memandang
                 adik perempuan budak berkenaan yang berdiri tidak jauh darinya)
Aiman    :  Bobo atas pokok. Dia tak nak turun.
Din         :  Oo..kucing adik atas pokok? Macamana dia boleh sampai atas tu?
                 Nape adik gelak?
Aiman    :  Bobo takut kalau Aiman gelak. Bobo mesti lari kalau dengar Aiman gelak.
                 Aiman nak suruh Bobo lari turun ke bawah
Din         :  Aik? Macamtu pon boleh?
Aiman    :  Abang tolong Aiman gelak sama. Adik aiman tu tak pandai gelak kuat2
Din         :  Erk ! (tengah terfikir kalau dia gelak kuat2 mengadap pokok..
                 mesti orang kata dia gila)

P/s : Aku cuba gelakkan nyamuk yang masuk dalam bilik aku..tapi tak berhasil. Aku anggapkan gelak aku xcukup horror :P

You Might Also Like

3 comments

  1. kalo camtu nak cuba gelak gak la kat semut2 ..hahaha..:D..baru aman dunia nih..hahaha

    ReplyDelete
  2. gelak kat semut?gelak kat mel dulu la.haha

    ReplyDelete
  3. perghhh itu mcm pun ada ka hihhi...

    ReplyDelete