Penangan Dvd Lucah !!

1:35 PM

Aku teringat kes ni masa aku jahiliah dulu2, masa tu aku pegi pasar malam di kawasan rumah aku area Kajang.Aku suka pegi sana bukan sebab banyak gerai atau makanan yang dijual tetapi sebab kat situ ada jual dvd pirate.Haha.Kadang2 kalau aku tak sempat folo muvie kat wayang, dengan keterpaksa-relaan aku cari gak la dvd pirate kat situ.Uhuk2.Tapi bukan ni yang aku nak story hari ni, aku nak kongsi rasa pelik aku ngan korang semua.Sebab apa pelik?Haa jap lagi aku cerita.Rileks2..baru pendahuluan, belum masuk isi2 penting lagi.Tak masuk pun lagi perenggan pertama :P

aku takde dalam gambar ni..so jangan cuba2 cari ye

Pasar malam hari Khamis tu jadi tumpuan penduduk setempat sebab kat situ je la pasar malam yang ada pun.Nak harapkan tempat lain, jauh la jugak..Malam tu aku terajin jenjalan sensorang, niat nak cari dvd.Lama dah xlayan dvd sbb sebelum ni aku tengok wayang.Paling koman pun aku pinjam dvd kengkawan.So malam tu port dvd penuh macam selalu.Aku pun belek dari satu cerita ke satu cerita..tapi masih belum menarik minat aku.Sampai di hujung sudut, aku mula diasak2 dari belakang.Masing2 mula berebut2 macam la ada jualan murah! Beratur la weh!! Tapi mereka yang berasak2 ni kebanyakannya memakai helmet dan asyik menyorok2."Mau apa cita bos?Melayu, Thai, Japan?? 3 star sini, 4 star ngan 5 star kat dalam kotak sana" tanpa segan si apek depan aku ni menerangkan di selang seli dengan bingit suara dari walkie talkie ditangannya.Aku cuma menjeling..bukan memerhati dvd yang apek tawarkan tadi, tetapi gelagat pelanggan yang rata2 terdiri daripada bangsaku sendiri.Gelojoh!Haha

Tetapi dalam masing2 sibuk mencari cerita yang memenuhi citarasa..pandangan aku tertumpu pada seorang perempuan atau lebih mesra disini aku panggil penkid.Dia turut sama menjayakan misi mencari dvd lucah!Wah extreme nih..ni baru pertama kali aku tengok keterbukaan perempuan membeli cerita lucah di kawasan terbuka..atau dia merasakan yang dia  kini telah menyertai kelompok lelaki kot?Aku xpasti..tetapi yang aku betul2 pasti dia seorang penkid.

"Tokey ni cerita kalau aku angkat 10, brapa u boley bagi?Kasi murah la sikit?" perghh memang gampang! Selambabadak dia je!Tak rasa malu ke?Aku tengok mamat2 yang lain yang beli pun..nyorok2.Ini tidak.. sesuka hati dia je.Dah tu sekali 10! Dia nak buat ape banyak2?Ni kalau ada peksa..confom CGPA 3.60 ke atas! Anugerah dekan! Haha.Tapi kenapa dia perlu tengok? Kalau dia sebelum ni dikategori sebagai wanita, dia sepatutnya dah tau cara2 untuk memuaskan nafsu wanita.Waahhh.Haha.Menjadi persoalan la pada diri aku sampai sekarang, apa tujuan sebenar dia beli dvd tu?Hmm..akhirnya aku xjadi beli cerita pape, aku duduk kat tepi divider, makan kebab sambil memerhati gelagat pelanggan dan penkid tersebut.Ni la penangan cerita lucah gamaknya!Huhu

p/s : Masih lagi terfikir kalau dia tengok, dia nak amik peranan yang mana..lelaki perempuan?Kalau dia klimaks pun sebab lelaki @ perempuan?Huhu..Ntah laa..

You Might Also Like

3 comments

  1. ceh2 xsmpt follow movie kat wayang kunun...padahal mmg nk yg murah...

    rata2 org lain pun prnh beli cd pirate.ok..sy angkat tgn jugak.

    ReplyDelete
  2. eh btol2 xtpu ni (smbil buat muka ala2 jujur) :P

    ReplyDelete
  3. yaka xjoin samaa, hakhak , manusiaa sekarang dah macam macam , kita yg masih waras nih teruskan hidup dengan tabah jela :) hikhik

    ReplyDelete