Tuala Wanita Penghias Dinding ??

9:42 AM

Aku tersengih sensorang bila aku buat tajuk entry hari ni. Entry aku hari ni berkisarkan iklan yang aku tengok tengahari semalam. Melihatkan babak2 iklan semuanya putih, sekumpulan gadis berasa bosan kerana semua yang ada disekeliling mereka putih semata2. Mula2 aku ingatkan iklan pengantin ke hape.. rupa2nya iklan tuala wanita! Kini mereka tidak lagi bosan kerana produk tuala wanita yang terkenal di pasaran berwajah baru..kini dengan warna (tompok2 warna yang menarik) Haha..Aku ni dah macam promoter plak.

tuala wanita bercorak batik untuk mereka yang suka berkain batik :P

Persoalannya kenapa perlu bercorak2? Adakah sekiranya bercorak..si pemakai akan berasa bahagia dan menawan? Kalau pun bercorak cantik bagai..adakah untuk dipamer dan menjadi tatapan teman2 dan buah hati? Haha. Ni yang buat aku musykil. Tuala wanita je pun..Sebab tu la aku cadangkan lepas guna boleh gantung dinding buat perhiasan, siap frame lagi :P

P/s : Aku pun nak cuba pakai la..almaklumla teruja punya pasal :P

You Might Also Like

7 comments

  1. hehe.tapi corak2 tu yang musykil.untuk ape ye? :)

    ReplyDelete
  2. huhu..comel mmg comel siap ngn corak ag...tp...ble pakai bkn org len bleh nmpk pon..huhu..izinkn fiqah berkongsi kemusykilan jgk ehh...(~.~) ???

    ReplyDelete
  3. eh tarahal fiqah.Ha tu yang sy musykil tu..kalau untuk tayangan umum xpe la gak :P huhu

    ReplyDelete
  4. corak tu macam takde apa2 pun..saje2 nak tarik pembeli..

    ReplyDelete
  5. tarik pehatian pembeli?hehe.lepas pakai leh uat koleksi, tepek kat album :P

    ReplyDelete
  6. macam la orang nk tengok corak pe yg d pakai kt dalam..lol!

    ReplyDelete