Blog Sihatimerahjambu

Yellow Pages Lucah Di Pintu Tandas

12:05 AM

Sedang aku duduk termenung di bilik termenung.. aku lihat banyak nombor2 yang tertera di pintu tandas mintak dihubungi. Abang sayang la..adik montok la..abang gersang. Tak cukup dengan panduan telefon..disertakan sekali lakaran kartun porno, gaya ala2 kamasutra memenuhi ruang pintu tandas. Apa fungsi gambar2 nih?Lukisan macam budak baru pegang pensel je.. Aku tengok gambar orang dah macam bentuk kambing..kambing pakai seliper! Kalau ada mamat senget yang klimaks gak tengok ilustrasi manusia separuh menatang tu..aku tak boleh nak cakap pe la..memang dasar nafsu kuda padi!


Seumur hidup aku, aku belum pernah lagi dail nombor2 yang tertera. Korang pernah cuba ke?Sebelum ni banyak gak nombor2 yang tertera nama pompuan.. tapi sejak akhir2 ni, aku tengok citarasa dah bertukar. Nama2 lelaki pulak yang memonopoli pintu tandas lelaki sambil menawarkan khidmat oral seks.. kemungkinan besar tikam belakang jugak kot? Yang aku takut nama yang tertera je pompuan..tapi bila dengar suara..tulen bang!! Haha.

Ai sekarang macam2 cara nak advertised.. yela mungkin tak lepas web mudah.my, so dorang kenala cari inisiatif lain. Tapi bila aku tengok banyak nama lelaki..dalam tandas lelaki, buat aku kecut perut. Manala tau tengah2 aku bukak pintu tandas.. aku kena terkam dan... tak perlu la aku cerita. Jalan mengangkang kot aku pastu. Dasyat!! Mintak2 dijauhkan..simpang malaikat 44. Aku kalau kena rogol ngan pompuan, aku redha je la :P tapi kalau kena tala ngan sama jenis ni yang buat aku trauma sampai mati!


So lelaki atau pompuan.. jaga diri korang masing2. Dan kalau ye pun korang perlukan servis batin.. balik umah cari bini. Yang belum kawen cepat2 la kawen.. dan kalau ye pon bernafsu, carila pasangan yang berlainan jantina. Ape ke besnye ko lawan pedang sesama sendiri. Adeh musykil betol haku!!

P/s : Satu je kelebihan mereka yang bernafsu songsang ni... mereka senang buang air besar :P
        Lancar je..Hahaha :D

You Might Also Like

6 comments

  1. "Satu je kelebihan mereka yang bernafsu songsang ni... mereka senang buang air besar :P Lancar je..Hahaha :D"

    ok ni x bole belah! hahaha

    ReplyDelete
  2. haha..kena cuba baru tau kot?hehe.jgn bawak sampai mimpi udah la yek :D

    ReplyDelete
  3. haha btol tu.spe yg homo senang buang air besar

    ReplyDelete
  4. hehe.macam comel je cam cam :P

    ReplyDelete