Jangan Buat Kerja Tanpa Lampu.. Ni La Jadinya !!

9:50 AM

Semalam kaki aku injured, mungkin terseliuh atau ntahapehape aku pon tak tau.. buatkan aku jalan pon terjengket2. Ni pasal penangan bedminton la. Aku sebenarnya bukan leh lasak2 sangat memandangkan kaki kiri aku tak kuat mana akibat eksiden dulu. Aku dah tak boleh terkinja2 macam pom pom girl lagi.. sukan aku sekadar main enjit2 semut atau batu seremban. Tapi sebab aku ketegaq ( degil-bahasa utara) sangat, ha hamik kau. Padan muka aku. Mau makan 2 -3 hari nak pulih ni.


So malam semalam, aku ingat nak urut sendiri kaki aku nih. Rajin sangat sampai tak kira siang malam.. time kengkawan aku tido, time tu la aku gatal nak mengurut. Tetapi atas dasar prihatin, perikemanusiaan yang menebal.. aku tetap mengurut, tapi dalam gelap la. Ye la tak nak la ganggu kengkawan tido kan? Dah elok2 tido.. kang aku bukak lampu bilik, terjaga pulak roomate aku. Lagi2 roomate aku ni plak jenis senang terjaga dan payah nak tido, kang tak pasal2 dia kena sambung balik kira kambing biri2 untuk tido. Huhu

Dalam gelap macam tu, aku stil leh nampak botol minyak kayu merah. Aku suka pakai minyak ni sebab panas, sesuai untuk urut badan. Korang pun tau macamana rasanya kan? Tengah bes2 aku urut kaki aku.. boleh plak botol minyak tu tertumpah betul2 kat kelengkang aku. Mula2 memang takde efek, aku pun lap macam biasa. Alih2 sekejap pas tu aku dah rasa pijar. Giler ko panasss!! Ko sendiri leh bayangkan la.. rasa macam aku BBQ anu sendiri. Hadoi memang tak hengat aku terus cari air kat tandas. Lama gak la aku menyental, nak bagi ilang rasa panas. Macam sental baju plak. Haha

Pas tu jangan cakapla.. aku tido ngan kipas direct hala ke aku je. Ai ni la bahana buat kerja tak bukak lampu. Yang sakit aku gak.. Tak pasal2 telur setengah masak aku malam tadi. Isk3

You Might Also Like

11 comments

  1. sI nYemPerEnG boleh..tapi ni kemalangan, bukan sesuka hati buat ye.hehe :P

    ReplyDelete
  2. gelak..gelak..sambil totop molot!...ngeeehhh!!..hahaha, yaperrrdaaa...sib baik tak lecet...acehh!..hehe

    ReplyDelete
  3. haha.nak tengok gak kot2 melecet ke hape..tapi takleh tengok lelama..ketumbit nanti.haha

    ReplyDelete
  4. haha..tuam ngan ais je :) amboi kalau dah sampi ke klinik kilit thani tu, terus cucuk botox kot?hoho

    ReplyDelete
  5. hahaha ok2....=)lawak towl...ngeehehehhee

    ReplyDelete
  6. cik bulan = biru ke?xperasan plak sebab dalam gelap kan..tak nampak.hoho

    ReplyDelete
  7. sI nYemPerEnG = adeh jangan la gelak.I malu la.hok3

    ReplyDelete