Nora Elena Dah Abis, Peratusan Darah Tinggi Rakyat Malaysia Menurun

11:13 AM

Petang semalam cerita ni abis. Semalam sambil aku basuh kete, sempat gak aku berlari2 anak kendong span basuh kete ke luar..ke dalam rumah semata2 tak nak terlepas episod akhir Nora Elena nih. Kuat tol penangan cerita nih sampaikan budak2 umah aku leh berkumpul depan tv seawal 7 petang tu! Aku tengok dah macam kelas fardhu ain golongan tua pulak..cuma dorang tak ngadap papan itam, ngadap tv :P


Bila tengok citer ni.. kelakar ngan gelagat memasing yang turut bagi komen dan kritikan. Aku kalau komen tu datang dari pompuan aku tak kesah.. tapi ni dari mamat2 sasa berjambang tebal. Haha dan aku pon tak terkecuali. Lagi2 aku tengok bilik air rumah aku senyap dan sunyi..time iklan je mula dengar bunyi air. Time iklan gak la memasing sibuk cari sejadah untuk maghrib, kalau tak.. jangan harap nak berganjak dari depan tv tu.

Aku folo cerita ni pun bukan dari awal.. tengah2 gak. Tapi kenapa aku folo? Sebab aku geram ngan setiap watak yang ada dalam cerita tu. Nora Elena yang jenis serkap jarang, keras hati dan jenis tak nak dengar penjelasan orang lain. Si Seth pulak terlalu la baik. Ai aku macam tak percaya je ada lagi lelaki macam tu dalam dunia. Kalau aku berdepan ngan someone macam Nora Elena tu..maunya aku lempang laju2. Haha. Buat pening kepala je. Si Yvonne yang psiko.. Isk geram tol ngan watak minah ni. Kalau betul wujud dalam kehidupan aku.. aku rasa aku upah sniper pegi bunuh dia! Ai sebab ni la darah tinggi penduduk Malaysia naik mendadak. Istighfar je la bebanyak.

Sekarang dah habis..Pukul 7 petang ruang tamu umah aku kembali tenang..tak sesesak sebelum ni (aku harap la) dan memasing dapat solat maghrib dengan khusyuk, siap berjemaah lagi. Tapi aku mesti akan tergelak sensorang bila teringat balik gaya abg2 ganteng mengomel tak puas hati dan geram pasal cerita Nora Elena.Hehe..

You Might Also Like

17 comments

  1. hahaha! hebatkan penangan cite ni. :) paling x menahan, abg sasa misai bergulung pun layan cite ni. pastu mengomel kalah bini dorang. kekeke~ pasni x tau cite apa leh dok sebaris ngan cite ni.

    ReplyDelete
  2. haha.tu la.nsib misai den xbergulung2..bulu ketiak je mcm tu.haha :D

    ReplyDelete
  3. bestkn cter nora elena kn..??ezzu suka sgt tgok cter nie...hhehehehe

    ReplyDelete
  4. ha tu la psal.abis gugur sifat ke-jantanan aku.haha

    ReplyDelete
  5. nasib baik i x layan pun citer ni.. kite layan marimar je...hehehe!


    tehanurfateha

    ReplyDelete
  6. fuihh..igtkan laki xlayan cite tu..kira ok la aku layan gak..ade geng..haha

    ReplyDelete
  7. teha : haha..marimar?tu feberet mak saya :)

    ReplyDelete
  8. naz : aku layan bro..tu pon pas kena paksa.jahat tol dak2 umah aku.haha

    ReplyDelete
  9. syafiqakarim : nasib ko tak pernah tengok syafiq oii..buat tambah migrain je.hehe

    ReplyDelete
  10. hehhehe...saya suka tgk citer ni. :)

    ReplyDelete
  11. hehe.saya juga :) (rasa macam aaron aziz plak :P)

    ReplyDelete
  12. hmm.,...cita annisa pon best gak...=)

    ReplyDelete
  13. Nezhabaik Nie = cukupla..tanak mulakan,kalau dah ketagih payah nak benti nanti.haha :D

    ReplyDelete
  14. kuat gle penangan cter nie kt korng ek..isk3...hehe

    ReplyDelete
  15. lala = tu la lala..pasni tanak amalkan la.ai tunggang terbalik umah tu jadinya :)

    ReplyDelete
  16. naiemah lagi la ktingalan..baru lps tngok drama ni.. T__T..sadis kan.. :(

    ReplyDelete