Wordless Wednessday #15

8:27 AM

Produk tempatan mahsyur di persada dunia



P/s : Mula mengeluarkan songel tembakau perisa buah buahan. Dalam proses menghasilkan songel
         perisa siakap 3 rasa dan perisa megi kari

You Might Also Like

40 comments

  1. x sangka aku berkawan ngan tokey tembakau

    ReplyDelete
  2. member der diskaun tak??huhuh

    ReplyDelete
  3. hihihi tapi kat malaysia tak pernah nampak lagi nie.... =)

    ReplyDelete
  4. KAYA LA DAH NI..KAN??
    PINJAM DUIT BOLEH TAK??

    ReplyDelete
  5. perisa asam masin ada?


    *tok diam2 ada bisnes..bagus tok.. :)

    ReplyDelete
  6. ada buat bisness rupa-rupanya.

    ReplyDelete
  7. nti pos kt umah cam biasa ok..oriteeee

    ReplyDelete
  8. minta 1...nak free..takmo bli .. ^__^

    *hebat tok ketua ni buka bisnes dh..=)

    ReplyDelete
  9. cayalah afzal tokey tembakau rupanya..perisa asam laksa ada tak?

    ReplyDelete
  10. Inilah Afzal yang selalu di sebut orang, tokey tembakau..tak tahu aku berkawan dengannya..bangga aku!!!
    hahhhahaha

    ReplyDelete
  11. iyeeeee keeeee nihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
    nak stoberiiii

    ReplyDelete
  12. tak sgkanya...bangga nih AFZAL :)

    ReplyDelete
  13. seriusly ke afzal bisness bnde ni ?huhu

    ReplyDelete
  14. cm best jaaa. ada juai kt kuantan dak? huhuhu

    ReplyDelete
  15. produk apa pun yg hang keluarkan mesti lajuu..
    jom tejah poduk mokcik lakk eh >>http://macam-macam-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. untunglah tokey afzal ni.pasni leh banjer kengkawan.

    ReplyDelete
  17. As salam,

    Afzal..songel yang macam asam rerambut tu ek??

    Congrat...usaha tanggan kekayaan..caiyok!

    ReplyDelete
  18. weeee :) hantar depan rumah 23 bungkus, boleh ???

    ReplyDelete
  19. huhu.. umang aii ekau ni..dah jadi bisneswoman dah...haha

    ReplyDelete
  20. nasib baik kasi tau...ingat kotak tissue tadi...he3

    ReplyDelete
  21. Kenapa fibox kau sekejap ada sekejap error.

    ReplyDelete
  22. nampak dari jauh macam kotak tisu hahahah....weyhh mana kaauuuu haa!

    ReplyDelete
  23. pergghh....masyuk nih..
    nih yang berbaik ngn afzal je nih...

    ReplyDelete
  24. hahahaha !~ fine afzal..tisu jename afzal..den akan carik di giant..confirm ado !!! =D

    ReplyDelete
  25. laaa..aku ingatkan kau buat lawak tadi. betul2 rupenye

    ReplyDelete
  26. kaya lah nanti, jgn lupa org disini,kehkeh

    ReplyDelete