'> Aku Kpop Der.. Mana Layan Hindustan | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Friday, February 17, 2012

Aku Kpop Der.. Mana Layan Hindustan

As salam,

Esok Sabtu la, so hari nyuruk2 aku. Aku kena tido start kol 2 petang.. Sebab? Dua mangkuk hayun ngan bala tentera dia gigih menge-tag aku sepanjang hari kat Fb, cuba memujuk2, mengayat aku sampai cair. Huh dorang ni bukan pompuan, spesis berbulu dada.. eventhough hati aku kalis asmara tapi mana bisa ku tahan2 kalau setiap Sabtu dorang cari aku. Puih la korang!

Ni dua ekor mamat nama Man Kete disupport pelakon pembantu Hatikubaik bikin aku gastrik blakang pinggul. Jangan mudah terpengaruh ngan nama dorang yaang naif, sorang bajet macam salesman kete dan sorang nama bukan kemain polos lagik tapi perangai nauzubillah.. macam tapir! Ada tetengahari Sabtu diajak aku menari ponggal, pakai sari sambil guling2 turun bukit mengikut irama lagu? Dorang nampak je ganas tapi kaki hindustan nih. Kahkahkah lagu takyah cakap la, setiap scene dihafal..bait2 skrip dan berbagai2 aksi lagi mampu dorang buat. Kira dah tahap sarkis profesional dah ni. Kikiki.

Kipas susah mati Hindustan? Namakan watak yang
dibawa oleh pelakon2 kat atas :)


Dulu aku boleh la.. aku taksub ngan hindustan. Kalau tak hindustan tamil. Ni semua mak aku punya pasal berjujuk cd hindustan kat umah. Tak cukup ngan tu siap berlakon guna tuala menggantikan sari menari2 keliling umah. Ada rasa nak jahanam je masa depan aku dulu.. Aku yang kini berada di pangkal jalan akhir2 ni dihasut ngan mangkuk dua ekor ni. Haram jadah weh aku tanak!! Aku dah insaf!!

Kini aku layan Kpop.. biarpun muka aku jawa cacat tapi fehulik hafe haku. Kalau aku join Kpop *even aku tempang tak tau menari yang penting aku tak perlu tukar2 sari setiap kali part lagu, pastu sekejap kat sungai.. tup2 kejap lagi kat atas gunung. Dah tu penari latar yang entah mana datang menari sama aku pun tatau. Sebab tu la aku beralih ke Kpop dengan harapan muka aku makin putih dan jambu *hotak kau. Ko Mankete ngan Hatikubaik boleh la.. korang berdua kan makhluk asing! Pegi la ngan korang punya Anjali

Aku harap dorang baca entry ni dan kembali la ke pangkal jalan. Mankete jangan seronok sangat, terbelit sari kat leher baru padan muka. Ko Hatikubaik udah2 la tu.. jangan diikutkan sangat fiil si Man tu, punah masa depan ko. Ai pening aku ngan budak dua ekor ni macamana la masa depan dorang nanti.


P/s : Tak larat dah tengok hindustan mesti mau nangis. Puih Puih!

48 comments:

  1. fehulik hafe haku fangai facam fafir. haha

    ReplyDelete
  2. kahkahkah... padahal tengah malam lap air mata.. gigit bucu bantal tacing nengok cite hindustan :P


    poyo je.. tak tengok kunun.. :))

    awak sama je spesis cam 2 bujang kampung tuh.. tag team LOL

    ReplyDelete
  3. aku pop gak..tapi belakang dia yeh yeh je..pop yeh yeh.. K tak masyuk laa..haha

    ReplyDelete
  4. akak pun sekarang dah kurang hindustan, kalau tamil akak suka heheh

    ReplyDelete
  5. bhahah..nasebla esk keja..law xmaw tercongok dpan tv..:)

    kita smua layan kecuali indon..heh!

    ReplyDelete
  6. ceitt..hindustan ada shah rukh khan je layan..hua3x

    ReplyDelete
  7. sok citer ape lak ek..penuh lak orang dok gasak update sok..haha..biar betol tok layan k-Pop..cam xcaya je tok

    ReplyDelete
  8. hahahaktuyy. haha..

    kire hokeyy lettewww layan hindustan dari k-pop ala ala mat korea.

    eh eh , (k-pop korea ken ? )

    ReplyDelete
  9. sejak ada kpop ni, lama dh x layan hindustan..heheh

    ReplyDelete
  10. kahkahkah.. berguling tgok scene tok guling2 trun bukit..

    ReplyDelete
  11. apzal--> mera mann, tum ko pejaee...mera man...blwekk :P

    korea ---> love, dera wanna like this so love, gidari noran girl true love --hehe, kpop tu...SS501 kenal2????

    ReplyDelete
  12. ha3.... remy kadang2 layan jugak hindustan nie...... boleh guling2....

    ReplyDelete
  13. aku suke tgk hindustan, lagi power klo shahrukhan buah hati blakon. mau xnanges. huahaha

    ReplyDelete
  14. puih puih puih tak layan ahahahahah

    cd kuch2 hota hai tu pulangkan balik jgn wat harta ahahhaahha

    ReplyDelete
  15. hahaa... padahal skrip kuch kuch hota hai boleh hafal..

    ReplyDelete
  16. tok layan kpop ke? mmng konfem nnti blh mnari mcm salman khan :)

    ReplyDelete
  17. haha...K Pop..tak masuk dgn jiwa aq la...haha~

    ReplyDelete
  18. Euwwww..meh cni korea sikit. ayoyoo

    ReplyDelete
  19. haha. dulu layan, sekarang dah tak berapa. dah nak insaf ke aku ni?

    kpop memang tak layan. :)

    ReplyDelete
  20. hindustan dah jrg layan, k-fop lagi la ciput aku layan. tapi kuch kuch otaa he aku layan minggu lepas.. kehkeh..

    ReplyDelete
  21. hindustan dulu-dulu je yang menyengat....huhuhu..


    sekarang layan tamil je..hihi

    ReplyDelete
  22. korg tiga org mmg boleh jd 3abdul muahahaha

    jgn gaduh2..sorg satu..mankete industan..hatikubaik tamil...donut asmara kpop..haaa kan elok sopan tu...

    xleh bla donut asmara muahahahaha

    ReplyDelete
  23. Acehhh x layan hindustan.. Tp mest terlayan kuch kuch hota hei tu kn kn??

    ReplyDelete
  24. kehkehkeh iya ker tok dah tak layan hindustan? mggu lepas kawan atok ckp abis berkotak2 tisu umah tok sbb tok tgh layan feel kuch kuch hota hei....

    ReplyDelete
  25. bestlah hindustan!! haahaha apzal jgn nak pui pui sngt..nnt dpt bini obsess hindustan dah tiap minggu layan hindustan tue :)

    ReplyDelete
  26. senang citer mu ckp la mu pong 2x5 ngan diaorg.. hzhahhaha

    ReplyDelete
  27. eleh...tak layan industan konon2...
    ;p

    ReplyDelete
  28. keh keh..xpe laa dpt noty byk2..tanda ingatan tulus ikhlas dr depa..

    ReplyDelete
  29. hahahaha asyik kene hasut je eh ? siann abg. haha jawa cacat ? jgn ler begitu... nnt putih ler tu. pakai clorok ganti cuci muka.. gudluck ! hahaha...

    # ingatkan k-pop (keling pop) :p

    ReplyDelete
  30. hndustan ngn citer indon same taraf je..due2 mmbosankan =)

    ReplyDelete
  31. hindustan sekarang dah macam filem lucah..tak baik untuk tontonan..:)

    ReplyDelete
  32. everyday im suffling, tet te te tet te tet te tettt sori3...congcicongcicong~

    ReplyDelete
  33. bukan kome ke yang nangis2 duk depan tv masa citer kuch2 hota hai itu hari?haha

    ReplyDelete
  34. hindu+setan=hindustan...betul tak tok?

    ReplyDelete
  35. menari dalam hujan pnh buat tak incik afzal ?? ^__^

    ReplyDelete
  36. menari dalam hujan pnh buat tak incik afzal ?? ^__^

    ReplyDelete
  37. haha..memg perasan pun ari sabtu diorg siap nynyi2 lgi lagu tu..
    semngt sesngt dah ha..
    join jela tok..nari2 ni leh kurus kn bdn..ngee

    ReplyDelete
  38. haha..memg perasan pun ari sabtu diorg siap nynyi2 lgi lagu tu..
    semngt sesngt dah ha..
    join jela tok..nari2 ni leh kurus kn bdn..ngee

    ReplyDelete
  39. haha..memg perasan pun ari sabtu diorg siap nynyi2 lgi lagu tu..
    semngt sesngt dah ha..
    join jela tok..nari2 ni leh kurus kn bdn..ngee

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com