Cerempet Lu Anip !!

9:51 PM

Aku tengok Anip tersipu2 malu.. terkulat bagai ada seseorang tengah mencungkil lubang buntutnya dengan lidi penyapu menyebabkan dia tak duduk diam. Korang sendiri boleh bayangkan macamana kan? Aku pun terasa gelinya. Tapi nape Anip jadi macamtu, aku pun tatau. Tersengih2 kehulu kehilir tayang giginya yang tak berapa putih, sedikit kuning dan ada cebisan kulit kerang di celah2 gigi. Erk kulit kerang? Perghh dasyat budak ni buat aku makin berkobar2 nak tanya dia apsal.

"Ko ni apsal Nip aku tengok tersengih2 sensorang"

"Aku jatuh cinta la Jal. Aku baru kenal sorang awek.. hari2 aku dok gayut ngan dia la. Perghh melentik Jal kalah Wan Maimunah"

Wan Maimunah? Aku tepuk dahi. Eh mak aku tak bagi tepuk dahi, jadi aku tepuk amai2 kat situ. Tergamam gak aku dengar si Anip ni dapat awek. Setahu aku muka dia ni memang tahap bahan buangan je, tapi bagus la kalau ada awek yang leh nampak hati budi dia. Eh baik Anip ni.. jinak macam menatang ternakan. Dengar kata. Aku senyumkan je bila si Anip cakap macamtu.

"Ko biar betul Nip? Ko kencing aku ni?"

"Betul Jal, ko tak percaya japgi leh ikut aku skali.. tapi jangan cuba try tau"

Tiba2 si Anip suda kol itu awek. Dorang janji nak jumpa pas ofis hour kat mapley. Aku dengar sore jap, eh memang la seyes pompuan. Bukan sore orang menyamar jadi pompuan. Memang bebetul pompuan! Sebab aku teruja punya pasal aku ikutla si Anip tu.. nak gak tengok pompuan jenis mana leh sangkut ngan budak ni.

Tunggu punya tunggu, pukul 5.10 awek tu datang. Memang beb aku cakap melentik, dia punya lentik tu.. dah boleh letak pasu atas punggung. Muka jangan cakap la, kalau Neelofa tengok putus asa dia jadi retis. Aku? Opkos la jeles. Ntah mana si Anip ni jumpa aku pun tatau. Panas2!

"Kawan awak Anip", lembut je suara dia. Adoyai nak je aku rakam buat ringtone henpon aku

"Ye awak. Macamana ngan janji kita?", perghh siap janji2 bagai budak ni. Aku tengok si Anip ni dah kembang kuncup atas bawah sambil gentel2 bulu dada. Puih2

"Ye loan yang awak apply tu lulus. So boleh la proceed ngan dokumen2 yang masih tak complete ye. Awak, tanak buat loan sama?"

Mangkuk ko Anip! Siot mati2 aku ingat awek dia.. rupa2nya agen loan! Aku tengok si Anip masih lagi tersipu2 malu gigit2 kuku kaki.. tapi percayalah elok awek tu blah kang, aku akan pastikan muka si Anip kat bawah tapak kaki aku.

Nip muka lu kalau macamni memang dah lama wa bagi kaki

Aku memohon diri pergi ke jamban dengan alasan trim bulu idong padahal aku tak tahan nak nangis mengenangkan fiil binawe si Anip! Cerempet lu Anip!!

You Might Also Like

35 comments

  1. hahahaha


    "afzal, nak beli insurans? kalo nak leh kontek i...ehem"

    ReplyDelete
  2. anip nk prasan sat die ade awek...biarlah =)

    ReplyDelete
  3. cerita kau ni ...selalu buat klimak nak bila nak abis cerita....heheheehe.
    best!!
    tapi aku terasa lak ...nama hampir sama..hahahah

    ReplyDelete
  4. aku mewakili neelofa mengatakan dia belum menyesal lagi jadi retiss bile dia bace ending camni..

    ReplyDelete
  5. haha....sengalnye tok ketua...berdebar2 je jantung i baca entri nih taw..

    ReplyDelete
  6. haha..
    dr td ck xde mood,muka macam dinding skolah bleh tersengeh sorang2 bace entry ni. terbaik! ^^v

    ReplyDelete
  7. alahai..hahahaha

    emm..dia pon teringin gak ada awek..jeles gak tgk afzal theverycutelitys ada awek ramei...heh

    ReplyDelete
  8. hahaha...padan muka..hikhikhik :P


    *pandai si anip tu menipu :)

    ReplyDelete
  9. kahkah mcm kes kawan aku..igt tgah ngorat...rupenye tgah jual barang

    ReplyDelete
  10. hahaha..hampeh betul anip tu. Cakap la agen loan nie tak. Sian jal tu..kahkah.

    ReplyDelete
  11. sian kat anip tu.....
    dapatlah dia merasa awek walaupun sekejap.....
    yg kau jeles tu apesal ???? he3

    ReplyDelete
  12. Yg penting rambut mr.bing tu mmg hot! ahaha :))

    ReplyDelete
  13. gentel bulu dada..ohmai..apasal imaginasi tinggi sgt ni.hahaha

    ReplyDelete
  14. kihkihkih...anip oo anip...agen loan dianggap awex nooo... ;)

    ReplyDelete
  15. laaaaa asal lu x takel awek tu ..rugi2...hahahahaha

    ReplyDelete
  16. kah3. awek loan jek.... siot ko anep

    ReplyDelete
  17. anip pun ada perasaan jugak... biarlah dia nak perasan pun. :B

    ReplyDelete
  18. hahhaaa...anip mana tu, ooo...anip yang atas tu ke hihih...anip tu setia ngan wan maimunah heheh

    ReplyDelete
  19. aih...
    kesian pulak kat anip nih..
    ehhehe

    ReplyDelete
  20. xbaik tau ckp org...mana tau dihati wanita lain anip tu spesel...
    tp mmg ngek la anip tu...mcm kapel 5min...huuu

    ReplyDelete
  21. Wahhh cukup2 anip kenakan u ek.. Hahaha lawak la...

    ReplyDelete
  22. miahaha.. anip tu dpt 'hadiah' tak lepas tuuu???

    ReplyDelete
  23. kahkakakakakkaahahak..tak tahan tak tahan..

    ReplyDelete
  24. sabar je la klu dpt kwn cam anip ni hehe :)

    ReplyDelete