'> Tembam Kot Mak Ngah Oi !! | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Friday, March 30, 2012

Tembam Kot Mak Ngah Oi !!

As salam,

Tengahari tadi lepas tungkus lumus kat lab, aku ngan pacik mentua aku (staf opis aku yang agak berusia) keluar minum. Akibat terlalu banyak masa untuk dihabiskan, setelah ditolak cadangan aku untuk bermain buaian tetengahari buta.. kami terus berbincang ke tajuk lebih serius iaitu bagaimana caranya untuk menyewa broadband sambil sedut2 angin gelas yang kehabisan air.

Setelah mendapat undian majoriti, dua undian daripada dua orang.. kami menuju ke bandar di mana lokasinya dirahsiakan. Pacik mentua aku sangkut plak nak daftar broadband sebab ada tunggakan bil tahun 2006. Dia kata bukan nombor dia, dah nyata bukan nombor aku mahupun akak promoter tu. Sebab kemaruk nak tengok ayam kat youtube.. dia langsaikan gak tunggakan tu. Sementara aku tunggu dia pegi cocok duit.. aku usha ada beberapa budak promoter dari sebuah hotel terkenal. Semua melayu..lelaki dan pompuan. Aku pandang sekejap2 je.. sebab aku tanak dorang datang pomot kejadah kat aku.. dan sebenarnya ada sebab lain...

'Afzal perasan tak budak depan tu', sapa pacik mentua aku.

'Heh macam tau je apa abang nak bagitau ni. Hehe', aku gelakkan je la

'Gila betul budak pompuan tu. Dah la baju singkat, dengan susuk badan yang gebu.. pakai tight! Adoyai ketumbit mata aku. Tembam kot!!', dia gelak2

Ni kalau nak berak terus pon boley. Taik leh lepas tu..


Man to man punya cerita la ye.. budak tu memang gila! Korang sendiri boleh agak. Aish aku kalau nak cerita detail pon tarahal tapi kang aku takut ada yang kemalu maluan aww. Haha. Aku tatau apa yang dia rasa.. tapi kalau aku jadi dia mahu aku cover buku kat anu tu. Adoyai bukan pacik mentua aku je kot yang nengok.. orang yang lalu lalang semua tuju kat situ je. Dah la buat kat shopping kompleks. Sah2 buat tayangan free. Ralit je aku tengok golongan veteran dok lepak depan dorang.. dah serupa takde iman.

Bila aku balik aku perati mata2 yang memandang awek tu. Aisehmen abang2.. pacik2. Udah2 la tu. Jangan diikutkan sangat fiil bebukan ko tu. Tu anak orang, kalau adik atau anak sendiri yang buat macamtu?? Tepuk dahi sendiri kot?




P/s : Saja kot nak tunjuk betapa tembamnya dia. Kahkahkah adoyai

55 comments:

  1. ish ish..duit xde kot nak beli kain baju lebih.alahaii malu aihh

    ReplyDelete
  2. sempat aje ko snap kan? kahkahkah

    ReplyDelete
  3. adoii nyalakan mancis kat ontot dia..biar rasa perit

    ReplyDelete
  4. astagaaaa.. malunya org tgk!. hish..sempat kau snap yer afzal.. selamba rock je.. kuikuikui

    ReplyDelete
  5. auwww... stok geli2 tok dimalam hari auuww hahaa

    ReplyDelete
  6. Mcm tempat ATM je aku tgk tu...Ish ! Giler betul zaman skrg nih ~!

    ReplyDelete
  7. rasa nk masukkan syiling or letak kacang.. je :P

    ReplyDelete
  8. la...remy ingat tabung bergerak tadi..... nak jugak masukkan duit...!he3

    ReplyDelete
  9. haha..giler tol...bek xyah pkai seluar kalo gitu ^_^

    ReplyDelete
  10. apa la motip sebenarnya awek tu?? tak faham aku..

    ReplyDelete
  11. aku pakai tight gak mlm td tp kat dlm umah la hahahaha

    ReplyDelete
  12. sangat tembab okeh. rasa nak tepuk jek

    ReplyDelete
  13. tiada rasa malu itu yang jadi macam tu~

    ReplyDelete
  14. Tak phmla pompuan mcm ni.. Die mstilah sedar tang tu terdedah.. Ape ke bangang.. Ni bukan pompuan ni namenye betina.. Deimmm!

    ReplyDelete
  15. tembam2 si adik manis, tambah yis jadik lah apam

    ReplyDelete
  16. eeiii gelinya,...letak kerengga baru tau,...

    ReplyDelete
  17. aku komen ni bukan nak komen psl entry,tp nak komen pasal new layout kt blog kau tok..memang superb! tahniah laa ade pembaharuan :) kau tuka hosting ape?

    ReplyDelete
  18. erkkkk! kenapa tak ditegur? xberani ataw ralit nak nengok...haaaa


    :P

    ReplyDelete
  19. adoiiii, sesak dada akak tgk....mmg ketumbit mata tgk kalau cenggini.

    ReplyDelete
  20. nape ko x suruh awek tu sedarkan diri mn tau dia mmg x sedar diri..kan itu satu kebaikan menutup aib org dr mnjdi tatapan masyarakat...huhuhu siyes betul ni aku lalalala

    ReplyDelete
  21. dosaaa wehh.
    lagikk doseee kalau kite tayang keaiban dy kt snii,
    lagi begande gande dose kite dpat.
    ish

    ReplyDelete
  22. Bungoks nyelah awek tu yewk..!!..tak dek seluar cukup ketat lagi kew nak pakai..aiseymen..malu mak ooooiiii..walaweeeeeeiiiii.. :P

    ReplyDelete
  23. uwekk!! nak kuar isi perut tgk gmbr tu..

    *lawa header*

    ReplyDelete
  24. perghh kejam...awek sapa la tu...kompom masam

    ReplyDelete
  25. Astagfirullahhhh..nie la stengah org pempuan skg..x tahu malu langsung..

    ReplyDelete
  26. memang ramai yang suka tayang camtu...memang tak reti malu langsung

    ReplyDelete
  27. astaghfirullahhalazim..sewel ke pompuan neh =P

    ReplyDelete
  28. Lol lol. Geli bhai~ Tapi kan. Wa rasa lu tak patut letak gambar lucah tu kat belog lu lain lah lu tak kisah lu dapat dosa kering :D

    ReplyDelete
  29. Ya Allah, memg x malu betul la budak tu...

    yg tukang ambik gambo pun x senonoh jugak, hahaha
    mesti da puas tilik kan :P

    ReplyDelete
  30. Ya Allah..ai kalo ye pun nak menari perhatian jejaka2 kat situ.. Tarik2 la suar tu keatas.. Malunya... Kalo lawa takpe la jugak.. -_-

    ReplyDelete
  31. dia perasan yang seluarnya dah separuh terlondeh tapi dia biarkan coz dia kurang kasih sayang..

    ko pergila stapler tempat terdedah tu dengan tisu ke..hahaha

    ReplyDelete
  32. errr...kalini jaja xtergelak ketika mengomen seperti selalu...

    ermmm...

    emmmmmmmm..

    nak ckp ape eh...

    ermm...

    ReplyDelete
  33. x taw malu langsung
    x psl2 je masuk angin huhu

    ReplyDelete
  34. wah gebu siot..
    boleh cuci mata sampai ketumbil tuh.. hahaha

    apa punyau pakaian la...

    ReplyDelete
  35. huhu seram plak tengok..sakit mato..malunyalah..

    ReplyDelete
  36. hahaa sengal ubi nye orng.. laki pn bnyk mcm ni gak.. yang tak belh blah time smayang pn tak reti2 nak betulkn sluar.. kesian jemaah kat blakang

    ReplyDelete
  37. gmbr xde ke tok? nak tgk gak.

    ReplyDelete
  38. dah la warnanya x lah cerah mana nak buat booty tooch tonggek2 macam tu.tak rasa masuk angin ke? bbbrrrfffttt!

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com