'> Menu Makanan Daripada Anggota Badan? | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Tuesday, June 19, 2012

Menu Makanan Daripada Anggota Badan?


Korang pasti tak percaya di Thailand ada disediakan makanan yang terdiri daripada tubuh badan. Di Ratchaburi, Thailand terdapat sebuah kedai yang menyediakan makanan ini di mana anggota2 badan manusia disajikan kepada pelanggan seperti bahagian kepala, kaki, tangan, muka, usus, jantung, perut dan pelbagai bahagian lagi. Terkejut?

Takyah terkejut sangat sebab bahagian2 badan tersebut dihasilkan dan dibentuk daripada roti. Ye roti berupa kepala! Ia telah dihasilkan oleh Kittwatt Unarrom, pengusaha kedai roti yang mempunyai latar belakang keluarga yang meminati seni. Hasil kerja tangannya yang unik dan realistik betul2 buatkan roti yang dihasilkannya seperti bahagian tubuh badan manusia. Agak2 kalau korang rasa nak jadi zombie sekali sekala, boleh la cuba roti di kedai dia. Aku tengok pon tak lalu, tapi tak taulah kalau roti bentuk kaki tu aku cicah dengan milo!






P/s : Sape la yang makan roti macam ni? Staf2 dari bilik bedah mayat hospital ke?


16 comments:

  1. dah habis ke mkanan kat muka bumi ni.ish3

    ReplyDelete
  2. haha...gilalah. mahu muntah hijau macam nih. walaupun roti kan.

    *jap2..pening pale mak jemah nih*

    ReplyDelete
  3. I am a canibal.. nak raasaaa.. PFFTT *mampus mak gua nampak komen ni hehe

    ReplyDelete
  4. eee walaupun ia hanyalah roti tapi tengok bentuk dia jer buat tak lalu nak makan esp bila ada bentuk cam darah tue.

    ReplyDelete
  5. tak terliur langsung nak makan.hahaha

    ReplyDelete
  6. banyak2 bentuk cantik2, comey2, cun2, indah2 bentuk gini jugak ke dia nak buat.. haiyaa!! loya tekak. huhu

    ReplyDelete
  7. kalau nengok cm ni.. xkuasa ak nak makan.. hahaha

    ReplyDelete
  8. tak sanggup nk mkn.. tgk pun dh loya.. walau itu roti

    ReplyDelete
  9. xyah buat roti nampak macam anggota badan..baik makan je anggota badan manusia terus..nikmat kot..kan ?

    ReplyDelete
  10. yukkkkk!~!!!!!!
    walau tak real..... teman tetap tak lalu......

    ReplyDelete
  11. sumpah x lalu

    *satu2nya komen yg jaja xmmpu gelak

    ReplyDelete
  12. Tak berselera bila tengok rupa camni walau namanya roti..adesh..buatlah rupa lain kan lagi bagus..sapelah yang tergamak makan tu kan..selera lain bebeno

    ReplyDelete
  13. hilang selera terus..sanggup mereka makan semua ni..adoi...chicken wing lagi sedap la :)

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com