'> Wordless Wednesday : Malasnya Aku.. | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Wednesday, June 27, 2012

Wordless Wednesday : Malasnya Aku..












dan situasi bawah ni..
biasaaaa aku buat :P







28 comments:

  1. kemalasan yg melampau namanya...... he3
    macam tu punya org pun ada ye.....

    ReplyDelete
  2. PEMALAS punya orang yang malas

    ReplyDelete
  3. tahap kemalasan yg pling dahsyat ni..ahahhaa

    ReplyDelete
  4. gilesss zal..ni mls tahap dewa dah nih hahahaaa ^_^

    ReplyDelete
  5. huhuhu...kalau penyakit "m" melampau...gnilah jdnya...mcm2 ek

    ReplyDelete
  6. gua makan nasi lemak tanpa bukak bungkusan, teror tak? hahaha

    ReplyDelete
  7. memang malas yang melampau..confirm umah pown koto..haha!.. :D

    ReplyDelete
  8. hahahaha... itu picture yang terakhir juga biasa aku buat.. hahahahaa

    ReplyDelete
  9. hhahhahaa..malas yg melampau dh cmni.

    ReplyDelete
  10. yg gmbr last tu, bukan kita tidur atas pkaian tu ke?

    ReplyDelete
  11. amboi. pemalas amat. haha.


    tido dengan baju2 pernah dibuat juga masa zaman buat thesis dulu serupa apa. tapi baju bersih la..da angkat dari jemuran tp malas lipat.hehe

    ReplyDelete
  12. malas tahap tapir tak berak seminggu!

    ReplyDelete
  13. kemalasan tahap paling melampau tu

    ReplyDelete
  14. hahahahaha..kencing sambil duduk tu memang betul2 stylo..hakhakhakhak

    ReplyDelete
  15. ni memang malas tahap gaban. adoii!!

    ReplyDelete
  16. gila pemalas cenggini.. hehe.. tapi yang last tu pernah jugak buat. haha.. tet!

    ReplyDelete
  17. malas gilee!!

    oh ye abam, header kite dah ade balik..heheh..sebab terbuang tanpa sedar..tu yg blank :P

    ReplyDelete
  18. tak patut tak patut. :D ada la juga buat mcm tu.

    ReplyDelete
  19. hahahahaha

    pemalas betei...

    yg mirip2 jaja yg last sekali..tp jaja ambik semua kain baju boh dlm bakul.kikiki esok bgn pagi mak jerit2 kikiki

    ReplyDelete
  20. dasat tahap kemalasan tue...ada jugak ker org yg macam tue ekk?

    ReplyDelete
  21. gambar last tu hampis sma ngan roomate aku dh.hahaha

    ReplyDelete
  22. dewa mlas pun x mlas cmni, erkk...

    ReplyDelete
  23. Superb malas cenggini..jangan le jado cenggini ye adik adik sayang.

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com