'> Alamak Noh Hujan Tuu!! *Histeria Aku 13 Saat | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Saturday, July 7, 2012

Alamak Noh Hujan Tuu!! *Histeria Aku 13 Saat

Assalam,

Semalam punya malam, aku baru abis tengok citer spiderman. Kira2 dalam pukul 12 malam la, nak pegi karok takut kang berdengkur tak kua suara jadik aku batalkan niat lalu menuju ke pintu lif. Mata pon dah rabak. Tak ramai orang sangat, yang ada pon mereka2 yang hidup2 kena tipu tengok orang melekat kat dinding *termasuk aku


3 menet 14 seken aku tunggu, lif baru terbukak. Aku masuk dan turun ke lobi. Tingkat 1, lif terbukak. Oh my gosh Noh Hujan weh!! Noh Hujan tu. Ni aku kata Noh Hujan tau, bukan Noh Omar atau Noh Nasi Hujan Panas. Dia tanya aku lif tu turun ke naik. Dari tepi lif Noh Hujan tanya aku tau? Lupa nak rakam leh aku buat ringtone, takpun bunyik mesej. Aku rasa nak pitam, lutut longgar2 rasa nak terjelopok je tepi perut abang gendut depan aku. Dari mata rabak terus cerah kemain!


Bila dia masuk, laaa aku buat muka toya. Baju yang aku bukak tadi aku butangkan balik, baru nak suruh dia sain kat atas dada. Baru nak suruh dia dendangkan lagu Kau Kunci Cintaku Di Dalam Hatimu versi akustik. Ilang terus napsu. Eh dari jarak 2 hasta aku tengok macam Noh Hujan, tapi bila berdiri depan aku, memang kompom la Noh Hujan.. tapi Noh Hujan punya rambut la!! Siap goyang2kan kepala, tercocok2 lobang idong aku gatal plak rasa. 4 kali aku bersin. Buduh lenkali nak buat rambut, buatla macam rambut Herman Tino takpun Jimmy Palikat. Bajet Noh Hujan puihh!! *ape la salah budak tu sian penat dia buat rambut

24 comments:

  1. beria la gua dok baca ingat betul2 Noh.

    ciskek betul, hahaha

    ReplyDelete
  2. ahahaha..ingatkan Noh Hujan betul.. :)

    ReplyDelete
  3. he3.... beriaya2 remy baca.... rupanya rambut jer yg serupa...... ciss.....

    ReplyDelete
  4. laaa..rambut je rupenye..haha

    ReplyDelete
  5. hahahah ini 'noh hujan' yg xtau lif naik ke turun...

    ReplyDelete
  6. Haha.. Aku teringin la nak tgk ko wat rambut cam noh hujan ni apzal

    ReplyDelete
  7. Baru nak rasa jeles.. nasib baik bukan noh hujan yg betul.. haha.. Memang kesian budak tu kisahnya masuk dalam blog.. ada tak fb budak tu nak add? :P

    ReplyDelete
  8. tak pepasal noh hujan glemer jap dalam entry tok apjal ye..sian budak tu tak memasal enterframe dalam entry ni..len kali bungkus kepala je kan.hehe

    ReplyDelete
  9. ahhaha sampai nak bukak baju..seram noh tengok.hahaha kidding

    ReplyDelete
  10. apsal ko tak tarik je rambut budak tu? mana tau rambut palsu..hahahhaa

    ReplyDelete
  11. nasib baik bca smpai habis. hahha

    ReplyDelete
  12. fuhhhhhhhhhhhhhhhhhh ! first time comment entry orang dengan penuh kegeraman . grrrrr

    ReplyDelete
  13. haha..mjur x smpat sruh dy sign lg,kalo x dpt malu beb..haha..msti bdak tu prasan macho je..haha

    ReplyDelete
  14. naseb bek pandangan pertama x mintak sain tross.. hihi

    ReplyDelete
  15. Ingat betollah kan jumpa si noh.Ahaksss! =D

    ReplyDelete
  16. bangkai lah \lu punya cerita!!! eee

    ReplyDelete
  17. alahai senget arr tok nie...len kali nak pi mana2 apzal kena bawak kanta pembesar hihi

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com