'> Siapa Berkenan Ngan Kawan Aku Ni? | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Tuesday, July 3, 2012

Siapa Berkenan Ngan Kawan Aku Ni?

Assalam,

Aku ada sorang kawan pompuan, single, cantik dan bekerjaya. Kira tip top la atas bawah, kalau disua kat depan orang tua kira jadiklah dibuat menantu. Kenapa aku tak tekel? Maaf cantik2 cenggini bukan taste aku. Takut tak terhandle, payah kot nak jaga. Tak perlu cantik, cukuplah sekadar comel macam aku je aww :D So ada sesiapa yang berminat? Berminat ngan kawan aku la.. bukan aku! Boleh aku nak kenalkan :)

Ok sambung2! Satu hari tu dia ajak aku kua makan. Tu takde keje lain nak meluah perasaan la tu. Ye la aku pun pelik kadang2 ngan dia ni. Semua pakej ada pada dia, tapi takde bf sampai sekarang. Ajaib kan? Aku pun musykil sampai gugur2 rambut aku dok mikir apsal dia takde bf *dah jadik sebahagian masalah aku plak. Kalau kua ngan dia mau guys kat luar sana tenung dia atas bawah, then dorang akan pandang aku atas bawah plak. Aku tau laaaa!!! Jangan la usha aku cenggitu kang ada yang aku cocok mata kang!

So masa tu sampai kat tol, tengah queue. Ada plak kete ntah mana datang potong queue kat depan. Paneh je ati aku, tapi apa yang buat aku terkejut kawan aku ni kemain baik dia punya maki hamun. Dengan gaya tangan2 dia tu serupa Karam Singh Walia. Molot dia mengeluarkan pelbagai kata2 yang setelah aku rujuk kat kamus dewan ternyata takde makna. Mulut satu hal, ngan hon pon satu hal. Dia punya maki sama panjang ngan cerita upin ngan ipin. Terkujat sekejap aku. Kus semangat cepat2 aku usap dadaku yang bidang ni.

gambar sape plak kena rembat ngan aku ni

Aku tak terkata pape.. nganga molot je laa. So barulah aku faham kenapa dia masih single :)

20 comments:

  1. AAH ingat apa hal tadi sweet HAHA

    ReplyDelete
  2. hahaha..tok oh tok...wat guwa rasa nk kentut ja...awek bawah tu boleh tahan...ahak2

    ReplyDelete
  3. mula2 teringin jgak aku nak ejas. tapi bila da tau kelakuan sebenarnya, aku lebih rela buat-buat tak pernah baca entri ni..hahahahaha

    ReplyDelete
  4. haha..sumbat kapas je apa ada hal

    ReplyDelete
  5. Opsss ... kantoi sudah. Hehehe :D

    ReplyDelete
  6. kasihan awek dalam gambar tu..apalah malang gambarnya tu..

    ReplyDelete
  7. kerana mulut badan binasa.eheek

    ReplyDelete
  8. hahaaha.. sure ramai yg reject

    kesian awek tu dh la takde kena mengena

    ReplyDelete
  9. hahahaha jangan disangka air yang tenang itu tak berombak...ehhh?..haha

    ReplyDelete
  10. kalau sama panjang dgn cite upin ipin kejap jer tue. 10 min dah habis. hahaha

    ReplyDelete
  11. takat cantik luaran jer......
    dalaman....belum tentu.....
    pilih yg comel jer....

    ReplyDelete
  12. ahah ahah ahah , aku single gak tok . kekekekeke

    ReplyDelete
  13. nie kira tok nak pesan kat orang perempuan la nie harap muka je lawa tapi mulut puih!! kan ke bagus muka lawa pakej lengkap dah mulut pun manis baru ada emmm.. :P

    ReplyDelete
  14. biar muka lawa bahasa pun lawa....baru pakej. hehe

    ReplyDelete
  15. takpe2. sellotape kan ada. bole digunakan kalo sape2 nak jd pakwe dia. hehehe...

    ReplyDelete
  16. biar cantik luar dalam baru namanya cantik.tu cantik separuh je..hee

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com