Blog Sihatimerahjambu

Kisah Dari Lobang Idong

12:40 PM

Assalam,

Aku tatau la nak klasifikasikan cerita ni citer sedey ke, citer haiwan teladan ke hape tapi yang aku tau citer ni ada berkisar pasal lobang idong. Diharap korang dapat membaca dengan berhati2 dan jarakkan jari jemari korang sejauh 3 hasta dari lobang idong korang bagi mengelakkan korang korek idong sama tatkala menelaah entry ini.

Aku ngan kengkawan tengah tunggu juadah diorder sampai. Masa tu dalam pukul 7 petang dah. Kawan aku si A ni punya pandangan mata yang tajam terutama2 bila melihat sesuatu dikawasan2 yang sempit dan gelap berair.. contohnya lobang idong. Kawan aku si B ni selsema, lalu si A tegur katanya ada taik idong kat lobang idong si B ni seperti perumpamaan nak ke dalam rasa takut, nak keluar rasa malu. Taik idong tu seolah2 tergantung sehingga si A ni perasan. Aku tak layan sangat, biarlah taik idong dia bukan taik idong aku.

Mungkin si B rasa malu dia amik taik idong tu dia jentik kat si A. Si A plak hangin dia korek taik idong dia jentik kat si B. Maka berlakulah acara jentik menjentik taik idong depan aku. Nasib makanan tak sampai lagi.

"Weh..", aku bersuara

"Ko jangan masuk campur Jal biar aku selesaikan masalah aku ngan dia!", si A potong kata2 aku

"Err..", aku cuba nak potong tapi..

"Kalau ko taknak kena jentik ko duduk diam2 kat situ. Hangin betul aku ngan mamat sorang nih!", serius jawab si B, seserius dia gigih mengorek idong dan menjentik ke pihak lawan.

"Korang men korek2 idong ni, agak2 batal tak pose korang?"

Si A ngan si B berhenti. Tersipu2 menahan malu bersama lubang idong memasing yang cukup bersih dan licin.

"Alahai terlupa laa."




P/s : Ape ke punya pesen daa taik idong pon boleh dibawak bergaduh

You Might Also Like

24 comments

  1. syok dok main2 lawan korek hidung sampai xingat puasa. hahaha

    so, sape menang ? lalalala

    ReplyDelete
  2. korek idung x pe jgn korek lain

    ReplyDelete
  3. ahh..lu pon join skaki kan zall?ehh

    ReplyDelete
  4. tibetibe rase nak korek idung -_-"

    ReplyDelete
  5. motif sangat...
    tapi better la taik idong dari taik laen.. ~(*,*)~

    ReplyDelete
  6. hahaha dh xdek menda lain nk dbuat bergaduh kot ? :D

    ReplyDelete
  7. bulan posa ni asik terasa nk korek idongggg =..=

    ReplyDelete
  8. kehkehkeh perumpaan yang tak menahan...sadis membacanya hehhe

    ReplyDelete
  9. haha lawak betul..so, batal ke tak erk pose dalam kes dieorg ni

    ReplyDelete
  10. korek tahi idung pastu masukkan dalam lubang telinga... pasti rasa geli2... agaggaa

    ReplyDelete
  11. Ayu betol lah awek tu... hahakhakka.. ada no tipon dia tak? ekekek.. jgn lupa tok.. kasi no tipon dia kat FB ok ekekeke

    ReplyDelete
  12. eeeeeeeeeeeeee......geli.geli..

    ReplyDelete
  13. korek2 cium.... huh !!!! tu lagi saspen........
    tapi memang ade yg pernah buat !!!!! sayes !!!

    ReplyDelete
  14. tahi idung pon lu leh wat entry caya lah :P

    ReplyDelete
  15. hahahaha.. seb baik la dorang tak makan sekali taik idong tu..hahahaha

    ReplyDelete
  16. abg,sy tag nama abg dlm segmen nih,,
    jemput singgah taw :)
    http://farisyaanastasyia.blogspot.com/2012/08/blogwalking-august-by-miss-jaja-sutera.html

    ReplyDelete
  17. hahahahaha..main jentik2 tahi idung...
    sempoi !!

    ReplyDelete
  18. korek idong secara berjemaah ekk?

    ReplyDelete
  19. tok tokkk..entry ang ni buat aku loya..hahaha

    ReplyDelete
  20. korek idong jadi kes..nape x gadoh pasal korek pusat..amacammm bro ?

    hahaha

    ReplyDelete
  21. tak senonoh citer pasal taik idung bolan2 pose...tu pun antara nafsu yang tak terkawal tu...boleh memudaratkan diri untuk orang2 pose...cis ko ni zal...

    ReplyDelete