Arwendanish GA FM Aussie

2:23 PM


As salam,

           Kehadapan sis yang diingati dan menggiurkan selalu, semoga sis berada di dalam kandungan sihat walafiat walau sudah tidak mengandung lagi.

Sister ngesot,

            Adapun warkah ini tertaip oleh saya adoyainya pun, adalah bagi merealisasikan dan menunaikan janji yang mana saya akan mengutus surat berkenaan menatang yang ingin sis berikan. Saya tau sis sengaja mengayat saya untuk mengejoining GA tersebut, walaupun saya tampak gagah dan berbulu di luar.. tetapi hati saya begitu rapuh seperti beskot cap ping pong adanya.

         Saya tertarik dengan hadiah yang ditawarkan di dalam GA sis, seolah2 berbentuk boomerang. Walaupun bukan seekor memerang, tetapi saya pasti ia mesti sangat berguna lebih2 lagi bila selipar saya tersangkut pada atap rumah nanti dek kerana main baling selipar.

          Justeru itu ternyata saya lebih layak untuk digandingkan dengan boomerang tersebut. Di sini saya menyeru agar sis mereply surat saya bertarikh seperti di atas dan nyatakan saiz, panjang darab lebar dan ketebalan boomerang tersebut bagi memastikan ia selamat dimainkan dan terhindar dari tersedut masuk ke lobang idung anak menakan saya.

         Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat hari Gawai dan ikutilah langkah2 keselamatan jalan raya, jangan parking di petak OKU. Mengakhiri surat saya ini, ingin saya sedekahkan serangkap pantun buat tatapan sis anak beranak.

Dua tiga kucing berlari,
Mana nak sama si kucing belang,
Dua tiga kucing berlari,
Mana nak sama si kucing belang?

Jawab.. jangan tak jawab

Yang benar,
Afzalsukasuki
Ketua Peniup Belon
Penjaja Kecil Pasar Malam Kawasan Bangi



P/s : Di sini saya sertakan gambar ukuran pinggang buat lepas rindu


You Might Also Like

16 comments

  1. aku tak sempat nk mendalami ayat2 dlm entri tu..sobab aku kena keluar..sementara tunggu bos aku keluar dr tandas..aku bukak blog ko..

    nnr potang ese komen yg sebonar-bonarnyo

    ReplyDelete
  2. Adehh nak jawab ape pantun macam tu?
    Kahkah!

    ReplyDelete
  3. sempoi aihh afzal cara join GA hehe...harap boomerang tu jadi milik afzal nanti...leh buat main dgn anak2...hihi

    ReplyDelete
  4. sangat sengal okeh..bile tgk gambo bole pitam dibuatnya..hahaha

    ReplyDelete
  5. hahahaha...first time tgk join G.A bentuk surat..npe x hantar kat alamat rumah trus :P

    ReplyDelete
  6. mesti beliau terpesona dan pengsan kerana teruja.. sekian..

    ReplyDelete
  7. oitt...pantun tok mcm ne nak jawab..hahaha

    ReplyDelete
  8. nie GA yg mana bro.... tek pernah nampak pun....

    ReplyDelete
  9. Apa yg kau merepek ni labu wakakaka
    Pape pun heyyy tenkiu so much join GA

    2 3 kucing berlari
    Mn nk sm si kucing belang
    Wahai saudara yg gagah berahi
    Terpulang pd random.org mnentukn pemenang

    Wahhhhh terer gak cheq bls pntun baqqqq kt hangggg haha


    Gud luck bro...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weyyy cop2...ang mgarut kemain tp lupa taruh link GA tu..hahaha aptb

      Delete
  10. HAHAHA.. pecah perut baca surat nie..kompom ngamok cikgu BM kalau atu nie xD

    ReplyDelete
  11. hshaahah..
    apa la kamu nih...
    kelakar ..

    ReplyDelete
  12. Salam.... Mia datang dari GA yang sama

    http://www.mialiana.com/2013/02/arwendanish-giveaway-fm-aussie.html

    ReplyDelete