Blog Sihatimerahjambu

Wordless Wednesday La Pulak

12:00 AM



You Might Also Like

23 comments

  1. padia??? taknampak pon yg sembunyi blkg langsir...emm emm

    ReplyDelete
  2. warghhhh....mencik!!! mentabah carik tak jumpa2...

    ReplyDelete
  3. Bukak tv akan keluar cerita ninja turtles :)

    jpg vs gif?

    ReplyDelete
  4. akak sibuklah...tak sempat nak tengok ninja turtle,nanti anak akak balik sekolah akak suh tolong tengokkan ye..

    ReplyDelete
  5. takde pun..naik juling bijik mata..tgk..

    ReplyDelete
  6. disebabkan fizz fairuz putus tunang terus x jadi nk wordless terus bergosip2 hari ni haha

    ReplyDelete
  7. Erk..tak nampak apa2 yg menyerupai ninja pun...afzal, awak jgn nak membongak..ahahahaha :p

    ReplyDelete
  8. Tak faham. Ada ninja tersembunyi ke? Atau cicak je?

    ReplyDelete
  9. Alamak..akak rabun lah..tak nampak pun..hehe:)

    ReplyDelete
  10. BENCIIII mana dia?
    Tersa diri ini sudah rabun.
    Oh tidakkkk.

    ReplyDelete
  11. bencik, apa yang tersembunyi
    kalau ninja kaler hijau
    yang ada kat situ pokok bunga je

    ReplyDelete
  12. terbuntang bijik mata mencari...... tak jumpa2 tok...... salah gambar ke? he3

    ReplyDelete
  13. gigih lah aku mencari..tak jumpa pun!!! huhu :)

    ReplyDelete
  14. kau tipu aku ker bro....
    Tah-tah memang tak der .....hehehhe

    ReplyDelete
  15. kalau cari pun confem tak jumpa sebab xnmpak -mataku mmg rabun rupanya hehehe

    ReplyDelete
  16. mana? pokok ke? kalau pokok cukup la 5.haha

    ReplyDelete