'> WW : Siapa Korang Suka Dan Kenapa? | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Wednesday, February 27, 2013

WW : Siapa Korang Suka Dan Kenapa?



P/s : Ada cerita.. esok aku sambung :)

26 comments:

  1. wow afzal suka kat mamat bermata sepet kaa hihi...kenan kat anak nanti.

    ReplyDelete
  2. ni artis2 korea 'Running Man'
    plg suka pn Kim Jong Kok ngn Jinho sbb dieorg ni pandai skit dr yg lain (^+^)

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Tak suka K-pop dan tak minat...
    suka lagi Nora Danish...haha..

    ReplyDelete
  4. of course la aweks. aku minat jihyo sbb muka cam nora danish. keh3...

    ReplyDelete
  5. da addicted ngan runningman ni tok ni...ahahahaha

    ReplyDelete
  6. Ji-hyo Song.... sbb tuh sorg je awek..keh3....

    ReplyDelete
  7. Hahaha! Aku ingat apa benda la yg kau nak wat bancian tadi :P

    Pompuan salu dikaitkan ngan kecomelan. Of kos Ji Hyo tu aku takleh nak lepas pandang. Comel gila! Tp kalau kau tanya laki lak yg aku minat, aku paling suka Gary. Hehehe. Entah. Dea comel la. Suka tgk!

    Aaaaaa selaen tu Jong Kook ngan Haha pun suka gak tgk. Cuma tu lah. Yg plg aku minat Gary & Ji Hyo. Kebetulan Monday couple yg aku suka. Kehkeh!

    ReplyDelete
  8. Jae suk and Ji hyo. sebab jae suk lawak ji hyo hebat+ cantik

    ReplyDelete
  9. ske ji hyo sbb brani dan ske tarian gwangsoo...haha...ini mesti da terpengaruh kn :D

    ReplyDelete
  10. nak kwang soo!hahaha
    =D
    kwang soo tetap comel~~

    ReplyDelete
  11. tak leh tgk depa ni...rasa nak muntah sebab tergelak tgk RM...hehehe

    ReplyDelete
  12. gary dengan je suk!sebnab depa kelakar ..haha pun suka jugak..sengal tu..eh!!suka semua la..jong ki je kurang minat sebab dia macam tak menonjol selain rupa yang comel..

    ReplyDelete
  13. er....zaza lg xkenal semua..hihi

    ReplyDelete
  14. kalo ko layan so aku kena layan la...malu la laki layan running man! nak link..ke tgok tb?

    ReplyDelete
  15. remy tak layan sangat kpop...malaypop pun terabai....he3

    ReplyDelete
  16. TAK KENAL pun..siape ni? adoii..

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com