Keputusan SPM Adik Aku Adalah..

1:51 PM


As salam,

Sori geng.. Sori!

1st aku nak mintak banyak banyak2, 2-3 hari ni aku tak sempat nak blogwalking, balas2 jejak korang. Aku bizi ngan lab training. Ni pon benti kencing jap. Petang ni atau esok.. aku jejak korang balik boleh?

Tengah aku buat keje, angah aku kol. Dia inform pasal result SPM adik bongsu aku. Boleh plak aku terlupa! Hmm. Bila aku dengar result dia.. mati2 aku ingat result PMR. Sebab banyak sangat A nya.. macam rasa diri ini di-kelepeti pon ada


Patutla aku tengok dia tenang je semalam sambil kunyah jagung. Tapi aku tak hairan pon sebab adik aku ni lain sikit. Nak kata cemerlang, takde la tapi dia jenis yang suka compete ngan scorer lain. Dia kata nak sambung engineering. Ikut la dik oi asal rasa boleh bawak.

Anyway ni entry pantas dari aku. Sebagai abang aku nak ucapkan tahniah ye. 7A tu pun dah buat kitorang bangga. Mesti mak tengah menangis ni. Abah?? Err..

..Tak tau nak kata apa sebab abah aku janji nak pelok tiang kalau adik aku cemerlang

You Might Also Like

44 comments

  1. Tahniah ye kat adik zal...anak tiri akak dapat 3A je...okaylah tu...janji ada A kan...

    ReplyDelete
  2. pergh ke genius an ko turun kat dia la bro ye la kan ex MRSM la kata kan

    ReplyDelete
  3. Syabas utk adik tok. Abah tok nak peluk tiang xpe...biarkan jgn dia terlebey cemerlang terbuat tarian tiang sudah! Maklumla sjk2 nak jadi retis ni...hehe

    ReplyDelete
  4. tak sangka afzal ni bakal abg ipar aku rupanya.. huhuhu

    ReplyDelete
  5. dan2 la si korn ni, hahahah

    ReplyDelete
  6. congrat
    peluk tiang ok lah
    jgn nari tiang ye pocik haha

    ReplyDelete
  7. Tahniaaaah. Wah rupanya abang apzal ada adik sebaya saya. Congrats!

    Huhuu. Pakcik jangan buat buat lupa utk peluk tiang tu :D

    ReplyDelete
  8. tahniah..

    afzal adik ko comel..naper ko tak?

    kahkahakahakahakha

    *gurau je tau*

    ReplyDelete
  9. wahhh..tahniah. mesti abang tgh bangga nie :)
    kazen sy pun dpt 5A.. not bad

    ReplyDelete
  10. hahaahah pelok jangan x pelok.. untung la tiang tu .. dpt pelukan kasih sayang ahhaha

    ReplyDelete
  11. patut ler korn baik semacam jer dgn tok hari tu........ ada makna rupanyer...tahniah utk adik tok!

    ReplyDelete
  12. congratz :D rezeki ade di mane2

    ReplyDelete
  13. wah... taniah2. this year my turn pulak .

    ReplyDelete
  14. tahniah dik... blajaq baguih2 na.. :)

    ReplyDelete
  15. Tahniah buat adik anda :) semoga dia berjaya di dunia dan akhirat.

    2278 as your buddies :D

    Do Visit http://aisyahaqila.blogspot.com/ or http://twitter.com/AisyahAqilaAA TQ :)

    ReplyDelete
  16. tahniak adik afzal...
    kesian kat tiang.

    ReplyDelete
  17. Wah..tahniah untuk adik afzal.. ok la tu kalau diana nak ambil engineering, tak ramai engineer pompuan sekrang..dah ramai beralih jadi cikgu dan pensyarh... :)

    ReplyDelete
  18. Terer betei adik afzal.. kim salam bangga sama dia.. semoga dia sentiasa berjaya didunia serta akhirat.. Mohon suruh dia mintak hadiah mahal2 dari abgnya nie.. :P

    ReplyDelete
  19. perghh hebat dah tuuu . 7A woooo :D

    mohon snap sekeping dua gambar abah peluk tiang tu . bhahaha

    ReplyDelete
  20. 7A! !!!!!!!
    Pandai gak adik kau bro...
    Tahniah buat adik dan abah yg kena buat tarian tiang..ahaks.

    ReplyDelete
  21. Congrats adik apjal..maintain cemerlang ok and all the best for your future undertakings..abg apjal dan cik bini kene bg hadiah le kat adik bongsu kan..heee

    ReplyDelete
  22. wah...bijak nya! tahniah buat adik awk.. mudah2an terus cemerlang slps ini..amin!
    uiks! habih lah klu abah betui2 peluk tiang..hihi:)

    ReplyDelete
  23. wah..bagusnya, tahniah belajar baik2 pas ni =)

    ReplyDelete
  24. wah tahniah2!! nanti sambung blaja kat jepun :)

    ReplyDelete
  25. ok la tu...7A..congratulations and celebrations...

    ReplyDelete
  26. hahaha pe lagi..peluk la tiang wahai pak cik.. adik den SPM thun ni. ayah kiteorg kata kalo dia dpt 10 A dia nak belikan 10 biji motor haha..

    *btw tahniah adik bongsu

    ReplyDelete
  27. tahniah2..hihihi pluk tiang?de je la lwk abg..hihihi

    ReplyDelete
  28. Tahniah buat adik. Bang (erkkkk hahahahah), entri terpantas yea sambil kencing hohohohoho. Jangan lupa pos gamba abah kat entri baru tawwww

    ReplyDelete