Ohoi Sandwich Maker Yang Osem

12:00 PM


As salam,

Selalu berlaku kat aku, napsu tinggi beli barang dah macam2.. last2 terbiar kat dapur sebab MALAS! Rupa2nya ada cara mudah bagi menggalakkan sifat malas ku ni. Ada iklan sandwich maker la, alat yang memudahkan kita buat sandwich atau burger tatkala kita sedang berada di tandas.

Hanya 5 minit sahaja makanan boleh disajikan. Senang kan? Ai bertambah malas la aku lepas ni. Sila letak di tempat tinggi kalau tak ada harapan anak2 korang akan ingat mesin ni benda mainan dan dikapitnya dengan tanah liat macam Play Doh!





You Might Also Like

16 comments

  1. memang menarik tok...kepit jer...tapi takan hari2 nak mkn berger....hu3...... masak nasik pakai benda tu boleh tak tok????

    ReplyDelete
  2. blh pegi cari...hehe... senang2...

    ReplyDelete
  3. ehh, ad jual katne nih? mst mahal kan...

    ReplyDelete
  4. zaman dah moden.. mcm2 bnda dah ade kn.. sng la nak buat burger sndiri pas nie.. hehe

    ReplyDelete
  5. wah!!!! memang ohsem betul!:)

    ReplyDelete
  6. Dah start membeli barang masakan...kikikiki.

    ReplyDelete
  7. makin canggih teknologi zaman skg, makin malas la manusia..haha

    ReplyDelete
  8. memang ohsem la bende alah ni..tapi cam menggalakkan manusia makin malas lah pulak kan.

    ReplyDelete
  9. Salam.. bru 1st singgah sini :)

    Hehe..bestnya kalau dpt beli

    ReplyDelete
  10. wahhh....jual beger guna mesin nie....best gak

    ReplyDelete
  11. fuyoo tok...buat burger tuk zaza satu...haha

    ReplyDelete
  12. giler style jugak benda ni.. huhuhu mintak sebijik.. bawak p gathering huhu

    ReplyDelete
  13. eh mn nak cari ni
    k.el nak 18ketul

    ReplyDelete
  14. nasib baik aku rajin..save duit dr beli bnda alah ni

    ReplyDelete