'> Aku Memang Kaki Pukul | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Wednesday, June 19, 2013

Aku Memang Kaki Pukul


As salam,

Wife aku dah mencebik pepagi lagi. Aku tak sempat tanya lagi sebab tengah buat rambut. Aku kena pastikan yang rambut aku takkan terjejas bila terkena kipas angin dan mampu dijadikan tempat untuk sangkut baju. Agaknya bila aku tak layan, dia mula bukak mulut kot..

'Abang pukul ayang lagi', kata dia. Aku tercengang. 'La bila masa plak??'

'Semalam. Abang tumbuk kepala ayang. Kalau nak ngigau pun, buat la gaya2 sopan sikit', pokpek2 dia ngomel. Mana la aku sedar aku ngigau. Kira nasib baik aku tak geget keting dia. Ni kali ke berapa dia mengadu aku tak ingat. Tak sangka plak aktif betul aku time tido. Ngalahkan atlit sukaneka!

'Takpe2 malam kang ikat abang kat tiang jamban'

Sengih je la bini aku walaupun aku tau dia nak tumbuk perut aku sebenarnya :P

13 comments:

  1. nasib baiklah kita tak pernah ada hubungan asmara. kalau tak, habis aku kena tumbuk dengan ko dulu.hahahaha

    ReplyDelete
  2. weii pinjam rambut nak sangkut baju hahaha

    ikat kt tiang jamban mlm2...naye je org tua terkojut lihat deme kt situ..satu hal lak nti haha

    ReplyDelete
  3. haha gila ganas.. ni mesti tdo tak basuh kaki ni

    ReplyDelete
  4. hahahaha... bukan sbb x basuh kaki ni, ni mesti x dpt apa yg dihajati ni, tuh yg tidur pon smpat balas dendam...bhahhahaa

    ReplyDelete
  5. kena baca 3 Qul n ayat Kursi sebelum tdo... sbb blog ni best sy follow la..

    ReplyDelete
  6. hahaha kasi ikat kaki tu kat tiang katil .

    ReplyDelete
  7. ksalau akak memang makan penampor dah time kamu ngigau tu..hahha..derhaka ke idak peduli apa..

    ReplyDelete
  8. Alamak...dah tua-tua pun tidur nakal..heheheheheheh

    ReplyDelete
  9. Kalau akak, akak kejutkan je suami masa dia tgh tido tu.

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com