'> Marah Betul Aku | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Friday, July 12, 2013

Marah Betul Aku


As salam,

Sabar Afzal..sabar. Mengucap banyak2. Istighfar. Ai aku fikir bulan puasa je, kalau tak dah cari nasik dah aku. Selama aku marah, aku tak pernah semarah ni. Ni bukan setakat marah tahap cipan, tapi marah tahap cipan kuasa 8. Grr!! Semua pasal 2 budak intern yang baru masuk kat jabatan aku.

Aku tak tau sebab apa, mungkin sebab dorang terlalu jujur. Atau erti kata lain tak tau jaga perasaan orang lain. Lagi2 hati senipis tisu macam aku. Jangan ingat aku berbulu dada sejemput.. tak boleh memiliki hati selembut fabrik yang dibasuh dengan febreze. Kecik besar kecik besar je aku nengok.. fikir2 balik nasib pompuan.

Hmm.. ada ke dorang teka umur aku 25! Mencik la cenggini!! *lalu berlari2 di tepi pantai sambil geget2 hujung sapu tangan kemalu-maluan aww


P/s : Kalau dorang teka umur aku 17 tahun, terpaksa la aku amik SPM lagi tahun ni uhuk3

15 comments:

  1. Jadi umur bpe akceli? hehe. Selamat berpuasa...

    ReplyDelete
  2. sama kes mcm aku.....diorg ingat aku nie masih teruna gitu....padahal anak dah nak masuk 2.....hohohooo

    ReplyDelete
  3. cet..
    bikin aku marah jer baca entry ni..
    haha

    ReplyDelete
  4. hahaha propa! gua teka 45 kennnn? ;p

    ReplyDelete
  5. alah teka sekadar ambik hati je..kang teka yang sebenar takut ko berlari -lari anak di tebing bangunan..hahaha

    selamat beposa

    ReplyDelete
  6. ceittt!!!!
    pooodah...
    yennna deyyy!!

    muahaahh

    ReplyDelete
  7. Alolo...tak pe bermakna kita awet muda...orang tak kenal usia kita...cik akak pon salu juga kena...umur cik akak 30 tahun..di orang kata 17 tahun pula...tapi cik akak tak kisah..yang penting cik akak bahagia...hihi....
    kawal marah tu...:)
    Labuhkan senyuman hilangkan segala resah dihatimu..hanya sekali lafaz isktifar...insyaAllah tenang rasanya...:)

    ReplyDelete
  8. hahahahha

    ahahahahahaha

    marah la sgt! hahaha

    dh cecah 30 kan zal kan kan ;p

    ReplyDelete
  9. ciss... mencik dengar ayat sentap tu...ingat apa tadi......

    ReplyDelete
  10. aaarggghhh stress..hahahah ingat marah pasal pe la..punya khusyuk baca..eeee..hihihi..

    ReplyDelete
  11. Hahahhahaha...mesti umur awet muda ini....
    Aku ingatkan apa tadi

    ReplyDelete
  12. hahahahahaha.. hampeh!!!!!! pasal umur je rupanya.. hahahaha

    ReplyDelete
  13. Asalamualaikum..
    Akhirnya dapat jugak bw blog ni. Salam Ramadhan NAL ucapkan.

    ReplyDelete
  14. haha, entry atok mmg buat zaza sakit perut..cehhhh..hahahahaha

    ReplyDelete
  15. hamboiii..suke ke marah?cam sukeeee je tu.

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com