'> Arnab Ter-Gebu Di Dunia | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Wednesday, October 30, 2013

Arnab Ter-Gebu Di Dunia


As salam,

Aku suka benda yang berbulu tapi tak bermakna aku admire nak jadi binatang. Kat rumah aku ada seekor kucing tapi bila tengok gambar ni buat aku nak bela arnab plak. Arnab spesis Angora ni merupakan arnab ter-gebu di dunia. Aku tau arnab spesis ni memang tebal bulu dia tapi tak tau boleh setebal ini. Kalau la bulu dia tebal macamni.. macamana dia nak berjalan? Nak uk-uk?



Makin menjadi-jadi kegebuannya lepas mandi, kasi blower bulu dia satu kali sampai kering dan inilah hasilnya. Macam sebakul kapas kan? Tetiba aku teringat kat Shiro, anjing si Sin Chan. Boleh buat bebola kapas! Hehehe


10 comments:

  1. gebuss nyer.. kat umah den ado rabbit lionhead jer..xder ler segebus nih.. hehe

    ReplyDelete
  2. betul ke tidok gmbr ni. Mcm photoshop je,.

    ReplyDelete
  3. Terlebih gebu lah plak..hihi..
    klu akak tak sanggup nak bela, abg plak alergik bulu...:)

    ReplyDelete
  4. serius macam ni..macam kesian pun ade..walau comel pun kena trim untuk memudahkan perjalanan hidup dia kan..potong bulu buat karpet..hehe

    ReplyDelete
  5. ad nmpk gmbr ni kt fb aritu. aaah! comel giler r. xpayah dh beli bntal! Hahaha.

    ReplyDelete
  6. gabu siootttt tapi surely banyak kuman!!!!!

    ReplyDelete
  7. kat gmbr no 3 tu mana dia pny mata

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com