Jaga-Jaga Ada Mata Memerhati

11:31 AM


As salam
Hari ni aku bangun awal walaupun hujan di luar
Isteri dan anak masih tidur.. malas aku nak ganggu
Aku bersiap di ruang tamu..

Masa aku tengah bercukur, aku perasan sesuatu
Macam ada orang memerhati
Walaupun aku tahu aku sorang je pagi tu


Aku toleh kiri kanan..
Takde apa yang mencurigakan
Jadi aku pandang bawah


Berderau darah aku!!


Bila tiba-tiba aku nampak sepasang mata
sedang memerhatikan aku di celahan kerusi
Aku tergamam tapi masih terus mengamati dengan berani
(AMARAN : Bimbingan ibu bapa disarankan untuk gambar-gambar di bawah)

Bila aku fokus..


Aku fokuskan lagi..




Rupa-rupanya..
Mainan si Jasmeen daa..
Anak patung ulat bulu dia bawah kerusi
Elok-elok plak pandang aku
Ai horror plak pandang aku cenggitu

(ni ha rupanya.. aku amik kat google)


P/s : Bukan penakut.. tapi aku ni lemah semangat :P

*Harap maaf gambar tak jelas.. lukisan sendiri (teknik menganjing kamera sendiri)

You Might Also Like

17 comments

  1. Ingatkan anak tikus ke apa tadi. hehe.

    ReplyDelete
  2. memula ingat kucen..hahaa!!tapikan foto muka admin terkezut tu mcm tak menjadi sikit..

    ReplyDelete
  3. wakakakaka apa kelas scary dgn holat bulu ekekeke ^..^

    ReplyDelete
  4. Eshh..eshhh..dr tajuk wat gempak je tau , kisah nya...laaaa mainan ulat bulu..

    ReplyDelete
  5. kahkahkah, jasmeen dh pndai kenakan babah dia,..haha

    ReplyDelete
  6. ahahhaa..ingatkan hantu pocong mana dah?? :P

    ReplyDelete
  7. kalau sorang2 apa pun jadi seram

    ReplyDelete
  8. haha ingtkn apa yang memerhati mainan rupanya :D

    ReplyDelete
  9. tok buat muka ajet ajet comel.haha

    ReplyDelete
  10. hahahaha , senget je , nasib baik kuat semangat nak terus tengok gambar , dah la tgk di pagi hari yang hening nih , hehehehe ~

    ReplyDelete
  11. terrer la ko dpt rasa renungan mata patung ulat bulu tu wp dia duduk bawah kusi.

    ReplyDelete
  12. alah..mengaku je la penakut..kan senang :p

    ReplyDelete