'> Soalan Peringkat Daerah | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Sunday, November 10, 2013

Soalan Peringkat Daerah


As salam,

Cer tetiba time mak mentua korang lipat baju, ditanya soalan berbunyi cenggini ;
"Ni spender sape punya?"
Yang di angkat tinggi-tinggi tu plak serupa roti jala
Paling koman macam kena cucuh rokok
Dah tu kita punya plak!
Haa acane nak jawabnya?

Kalau mak sendiri tanya takpe..
Kalau mak mentua yang tanya?
Ipar duai? Sepupu sepapat?

Ni kalau tak ngaku.. boleh miss pakai pegi keje
Kalau ngaku plak kompom kena bahan
Memang takde jawapan!

Aku ingatkan je
Sedangkan Galaxy S4 boleh beli cenggitu je
Apsal spender susah nak berganti?




Moral of the story : bebawak la tukar der kalau dah tau kelengkang jenis menghakis :P


10 comments:

  1. hahaha. malu nak ngaku...kalau mak sendiri takpe. ni dah macam roti kirai..kalau ngaku maun sampai tua kena bahan. haha

    ReplyDelete
  2. kalau kelangkang jenis tak duk diam..ahahahahahha

    ReplyDelete
  3. spender recycle je sebab pakai kat dlm...org tak nampak. hehe

    ReplyDelete
  4. hahahaahahah...atok ni buat lawak.. haha :D

    ReplyDelete
  5. kahkahkah! lumrah lah tu, spender barang xnampak, buruk pun xpe kononnya.

    Lainla superman, spender kt luar, haruslan sentiasa berkilat baru, kahkah

    ReplyDelete
  6. laa ingatkan soklan cepumas.. rupenye soklan spender je.. haha
    kalau saye buat tak mengaku.. siap salahkan lagi "sape punyee lani~" haha..
    moral of story da cantek..

    keep it up..

    ReplyDelete
  7. ko punye ke tu afzal? Hahahahahahha.... saje je nak bocorkan rahsia diri sendiri. Pasni mesti ko cover ko kata ni kisah adik ko kan? Hehe.

    ReplyDelete
  8. hahaha..mmg xla nk ngaku time tuuu..ngaku kat blakang nnti laaa..haha..ape pn,stuju..plus tpup sehari 30 boleh,bnda penting centu pun xbleh beli..pelikkkk..utamakan kebersihan n kesihatan diri dulu sblum begaya..

    ReplyDelete
  9. haha..ni peringkat daerah ke bandar..kalau rasa dah seperti roti jala tukar cepat sebelum ade soalan peringkat daerah ni.

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com