'> Boboiboy Musim Ke-3 | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Thursday, December 19, 2013

Boboiboy Musim Ke-3


As salam,

Hahaha jangan terkejut kalau aku katakan kartun Boboiboy lebih aku pilih daripada drama Playboy Itu Suami Aku. Dan jangan sembur air liur kalau korang nampak aku turut duduk beratur depan tv ngan anak2 kecik korang. Seyes aku peminat Boboiboy lagi2 bila dapat tahu musim terbarunya akan bermula dalam masa terdekat ni hahaha :D


Lama gak nak tunggu masuk musim ke-3, last episod aku tengok si Fang guna serangan terhebat dia untuk hapuskan robot Ejo Jo selepas kematian Probe, robot pembantu Adu Du. Aku dapat tahu musim baru ni Tok Abah, Iwan ngan Papa Zola dapat kuasa daripada Ochobot dan dengarnya Probe dihidupkan kembali.

Jom layan 1st episod musim baru ni di TV3 bermula pada 7.00 malam, 18 Disember 2013 hari Ahad. So di sini aku attachedkan skali KLIP EKSKLUSIF Boboiboy musim ke-3 yang mana Ejo Jo memperolehi kuasa baru daripada jam kuasa Gopal, Yaya dan Ying.

Perghh marvellous!!

video


10 comments:

  1. sesungguhnya ika minat watak gopal -_-

    ReplyDelete
  2. Alahai, peminat tegar boboiboy rupanya..hahahaha..xD

    ReplyDelete
  3. Tahu takpe kan..best lagi layan boboiboy ni kan..suka pulak watak Adu du tu.

    ReplyDelete
  4. haha hana tak minat tp kebanyakan kawan2 hana tu semua minat cerita nie. haha

    ReplyDelete
  5. hhehe tak pernah layan boboiboy ni.. tapi kalau sinchan atau wonderpet saya layan.. :p

    ReplyDelete
  6. ahaha...boleh geng dgn Pa'e klu nak tgk boboiboy ni...suka dgr lagu tema nya..haha

    ReplyDelete
  7. 18 dis hari rabu sis :) tak sabar nak tengok cerita selanjutnya... yeay!

    ReplyDelete
  8. aku pun minat boboyboi jugak... aku sokong TOK ABAH!!! hidup TOK ABAH!!

    ReplyDelete
  9. 안녕하세요~hi we are twinscraflife! We sell handmade products such as phone cover, ear plug, pouch, bag, bookmarks! All are very unique and are customizable^^ 감사합니다~ please visit us at http://twinscraftlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. jarang layan hehe tapi sy suka kartun :)

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com