'> Amacam Berani Jilat? | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Friday, January 17, 2014

Amacam Berani Jilat?


As salam,

Hotlix merupakan syarikat asal yang menghasilkan gula-gula serangga yang boleh dimakan. Antara serangga-serangga yang terpilih dengan jayanya adalah seperti gonggok, belalang, kala jengking, cacing, semut dan cengkerik. Haa tepuk2!! Tahniah la diucapkan :D

Selama 20 tahun mereka mengusahakannya dan selama itu juga rata2 ibu bapa terpaksa menjerit tatkala melihat anak2 mereka mengemam gula2 dengan inti serangga di dalam. Masih dalam kajian, aku harapkan gula lolipop berinti lipas akan dikeluarkan untuk pasaran Malaysia nanti warghhh!!! :D


Bosan dengan strawberi celup coklat?Nah cuba rasa epal celup coklat
dengan kriuk-kriuk cacing di luar. Perghh!!

Eh eh murah plak tu. Lagi murah daripada Famos Amos. Bang bungkus 100g ye!


P/s : Sape makan ni kompom spesis katak!

6 comments:

  1. euwwww..nak tengok pun geli afzal oiii..ade pulak ek buat cenggini

    ReplyDelete
  2. ohhh tidak! tak sanggup nak bagi makan kat anak...hahha geliiii..

    ReplyDelete
  3. Salam afzal.. Hm, I might try the choc covered crickets, tp yg lain tu.. Noooo... Especially wormy candied apples and lollie kala jengking tu. Urgh!

    ReplyDelete
  4. aduh...tak tahan tengok epal cokelat dengan cacing tu...yerk...xsanggup nak tengok apatah lagi mkn...huhu...

    ReplyDelete
  5. pasni mintak wat coklat utk lipan dan cicak...

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com