'> Perhati Bebetul Bila Makan Sushi. Eww!! | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Tuesday, May 6, 2014

Perhati Bebetul Bila Makan Sushi. Eww!!


As salam,

Aku bukan penggemar sushi tegar. Bila aku tengok video ni urut dada aku barkali kali, bersyukur sangat sangat sebab aku dilahirkan bukan jenis makan benda benda mentah. Pada yang masih tegar menjamah sushi (contohnya Angah aku), nak makan tu beringat la ye :)

video



12 comments:

  1. Erkk! nasib baik akak pun bukan penggemar sushi... mmg tak teringin pun..huhu

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. sebab tu lah, penggemar sushi kena makan ubat cacing 6 bulan sekali.

    aku makan setahun sekali, sebab aku pemakan sushi tapi makan sikit2..sushi yang rare mcm tu..aku x mkn..hahahaa

    ReplyDelete
  4. ni yang kene belek habis sebelum makan ni..adoii mesti nak makan nanti teringat video ni..huhu

    ReplyDelete
  5. aku memang x minat la nak makan benda2 mentah ni. raw punya makanan kena extra extra care punya handling.

    ReplyDelete
  6. xpenah makan sushi
    dan tak penah terliur nak makan pun

    hehehe

    ReplyDelete
  7. ya Allah!..rasa nak muntah..da la sy penggemar sushi huhhuhhu

    ReplyDelete
  8. aku makan sushi yg lauk dia dimasak je. yey.

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com