[VIDEO] Budak Diselamatkan Kucing Daripada Diserang Anjing

11:34 AM


As salam,

Tertarik pula aku tengok video ni. Tetiba aku teringatkan Boboy kat rumah. Hmm agak agak si Boboy nak selamatkan Jasmeen tak kalau anjing datang kacau?


You Might Also Like

2 comments

  1. tu lah afzal..kucing the best..kucing akukat umh ni berapakali selamatkan aku dari lipan.mereka lagi alert.

    masa aku kat kg selamatkan aku dari ular hitam.. kalau tak si menneh, aku tinggal tulang je dalam kubur.

    tapi kucing aku kuat mistik, selalu buat0buat muka nampak benda pelik-pelik kat tingkap..padahal takde..

    hehehee... afzal..ko pesan kat kucing, tolong tengokan jasmeen, depa lebih pandai dari manusia..kalau dia boleh faham nama dia yang kita panggil..apa nak heran kan?

    pesanan ikhlas,
    bonda kucing tarap international.

    ReplyDelete