'> LOVENOVEL Publication : Antologi Cerpen Khas PB1M | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Thursday, June 19, 2014

LOVENOVEL Publication : Antologi Cerpen Khas PB1M


As salam,

Ada berita baik baru aku terima semalam. LOVENOVEL Publication sedang mencari cerpen-cerpen untuk diterbitkan. Kepada sesiapa yang berminat, kreatif dan minatkan penulisan dialu-alukan untuk menyertai. Syarat-syarat penyertaan aku attachedkan di bawah ni ;


Ingat nak hantar gak. Aku tak pasti sama ada cerpen aku akan terpilih atau tak memandangkan ramai penulis-penulis senior dan ternama turut menghantar karya. Takpe lah sekurang-kurangnya aku cuba ye idak?

So aku nak minta tolong korang. Dalam masa terdekat ni aku akan compile-kan cerpen-cerpen yang pernah aku buat dulu. Aku nak minta tolong korang pilih 3 cerpen terbaik daripadanya, boleh?

Mungkin ini peluang aku kan?

9 comments:

  1. menarik...thanks for sharing.. :D

    ReplyDelete
  2. akak tolong baca nanti. belum cuba belum tau..

    ReplyDelete
  3. cubalah afzal..peluang terbaik ni..rakan blogger menyokong :)

    ReplyDelete
  4. salam. apa salahnya mencuba..rezeki kita tak tahu..
    semoga murah rezeki - amin

    ReplyDelete
  5. nampak agak menarik, tapi 10-36 mukasurat bersaiz a4 tu macam banyak sangat.. haha.

    ReplyDelete
  6. wah tok..cubalah..mana tahu ada rezeki :D

    ReplyDelete
  7. agak2 kalo aku hantar ade harapan x?

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com