[VIDEO] Kentut Dirakam Melalui Kamera Infra-Merah

4:17 PM


As salam,

Aku cuma nasihatkan, kalau nak kentut.. sila jangan kentut sebarangan. Tak pasal-pasal kentut korang dimuatnaik ke dalam Youtube hehe.

Video ini dirakam sewaktu seorang lelaki sedang diperiksa melalui kamera infra merah di lapangan terbang. Dia melepaskan dua kali hembusan dengan kelajuan 60km/jam hahaha. Kalah fogging nyamuk cenggini :D

Sekarang dah ada bukti.. nak mengaku ke tidak siapa yang hari tu kentut bau ketum! :D



You Might Also Like

6 comments

  1. tudiaaaaaa ,dua dasss tuhh ... hahaha

    ReplyDelete
  2. uiksss..berasap..hahaha..moral of the story..jangan kentut merata :)

    ReplyDelete
  3. tu dia..macam ekzos motor..heheh

    ReplyDelete
  4. teknologi mengamcam tututan alam. kehkeh

    ReplyDelete
  5. hahaha...ada jugak teknologi cmni~

    >.<

    ReplyDelete
  6. bahaya betul. sekarang kena kawal kalau nak kentut. tak boleh kentut merata2. kes naya je.

    ReplyDelete