Hari Tanpa Mc Donald?

3:54 PM


As salam,

Aku baru dapat cerita, Jumaat ni.. 8 Ogos 2014 merupakan hari tanpa Mc Donald. Boycott ni melibatkan keseluruhan rakyat Malaysia tak kira bangsa sebagai tanda protes kekejaman rejim Zionis terhadap rakyat Palestin. Baetul atau sekadar ura-ura, aku dah lama boikot McD sejak dua tahun lepas.


Mungkin bimbang keadaan ini berlaku, pihak pengurusan McD telah menawarkan hidangan percuma kepada seluruh rakyat Malaysia bermula tepat pada 0000am sehingga 2349pm, Jumaat bersamaan 8 Ogos 2014. Kat sinilah kayu pengukurnya.. sejauh mana tekad kita dalam hal ini. Samada kita buat bodo atau beratur sekali dengan yang lain dok pungut makanan daripada macai Yahudi.


Aku gelak sinis je pandang Ronald Mc Donald. Ai takkan sampai macamtu skali. Terkesan ke bang?

*tapi abang Ronald buat dek je la.. tau salah lettew :P

You Might Also Like

3 comments

  1. ye ke?/dengar2 katanya kabar angin je nak bagi free tu..kalau bagi free ambik je..lepas tu depan mcD tu tetap pegang sepanduk ajak boikot..hahahah

    ReplyDelete
  2. aku ikut k.diana..
    bg free ambil lah..
    bayar jgn.

    ReplyDelete
  3. dengar khabarnya ni hanya salah satu agenda nak menunjukkan pendirian umat islam malaysia, betapa mudahnya iman dibeli dgn burger free. wallahua'alam.

    ReplyDelete