Blog Sihatimerahjambu

Kisah Sedih Suami, Isteri dan Kasut

9:54 AM

As salam,

Aku nak berkongsi cerita daripada posting yang aku lihat dalam facebook. Tetiba kepala aku ligat memikirkan isteri dan anak aku. Aku percaya kita dikurniakan pasangan dan anak-anak, ada di antara mereka sempurna dan ada yang tidak. Tanyakan kembali kepada diri kita sendiri, sejauh mana kita menghargai mereka selama ini? Sedalam mana perhatian yang kita berikan untuk mereka.

Alahai pepagi ni kenapa mata aku berair? Masuk habuk kot..







P/s : Kita akan belajar menghargai sesuatu bila kita sedar akan kehilangannya. Jangan biarkan masa yang ada berlalu begitu saja..

You Might Also Like

3 comments

  1. hargailah orang yang tersayang..sedihnya baca kisah ni..sobs sobs

    ReplyDelete
  2. Betul tu... sy xdpt bygkan kalau suami xde. Kene tinggal sekejap pun dh rasa rindu sgt sobsobs :'( cerita ni buat sy sebaklah!

    ReplyDelete
  3. tetiba sebak..citer lawak satu..akak tak suka citer sedih la..

    ReplyDelete