'> Mengenali Perwatakan Melalui Kentut | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Monday, November 24, 2014

Mengenali Perwatakan Melalui Kentut


As salam,

Hari ini aku nak ajak korang mengenali perwatakan masing-masing melalui cara kentut. Jadi dengan ini korang tak perlu lagi berteka teki bila keluar bersama kawan-kawan kerana dapat mengagak sifat mereka daripada cara kentut yang mereka lepaskan :P

1.   Tidak Jujur
      Orang yang kalau kentut terus menunding jari dan menyalahkan orang sekeliling

2.   Penakut
      Orang menahan kentutnya kerana takut sampai berjam-jam lamanya

3.   Berwawasan
      Mereka yang tahu masa terbaik untuk melepaskan kentut

4.   Bermasalah
      Orang cuba nak kentut tapi tak boleh kentut

5.   Cakap Tak Serupa Bikin
      Orang yang nak kentut tetapi tercirit pula

6.   Misterius
      Bila dia kentut tak siapa yang tau

7.   Gugup / Darah Gemuruh
      Orang yang mudah melepaskan kentut apabila disergah

8.   Berkeyakinan Tinggi
      Orang yang melepaskan kentut dengan lantang

9.   Suka Makan Angin
      Mereka yang melepaskan kentut sambil berjalan di khalayak ramai

10. Kurang Ajar
      Melepaskan kentut dalam buku lima dan disapu pada muka kawan

11. Pendendam
      Kentut terus di hadapan kawan yang bagi kentut kat muka tadi

12. Adil
      Kentut di dalam lif atau kawasan tertutup di mana ramai orang di dalamnya.

13. Pemalu
      Orang yang melepaskan kentut tapi bimbang orang sekeliling bau kentutnya itu

14. Bodoh
      Orang yang menghidu kembali bau kentutnya sendiri

15. Bijak
      Orang yang boleh mengenal bau kentut orang lain

16. Strategik
      Orang yang boleh mengawal kentut dan kentut mengikut kehendaknya

17. Pelik
      Orang yang boleh kentut bila disuruh

18. Sombong
      Orang yang berbangga dengan bunyi dan bau kentut sendiri

19. Peramah
      Orang yang tidak kisah mencium bau kentut orang lain

20. Akuatik
      Orang yang suka kentut di dalam air

21. Jujur
      Orang yang mengaku setelah habis kentut.

22. Teliti
      Orang yang mampu menghuraikan kandungan bau kentut orang lain.

23. Kelakar
      Orang yang melepaskan kentut sambil ketawa dengan lantang

24. Jiwang
      Orang yang melepaskan kentut dengan bunyian mendayu-dayu

25. Berpenyakit
      Orang yang terbatuk dan terkentut serentak

26. Panas Baran
      Orang yang marah tercium bau kentut waima bau kentutnya sendiri.


Jadi daripada 26 cara kentut di atas, korang dalam kategori mana? Kehkehkeh
     
   


12 comments:

  1. hahahaha...
    kentut nombor 5 tu aku pernah buat entry.
    yang paling sadis rasanya gambo tue.
    adeh.
    boleh pengsan tue.

    ReplyDelete
  2. kentut kau..!!!

    hahahahahahaha

    thaks la afzal..bagi aku gelak..di kala aku rasa stress mcm nk terjun bangunan..hahahahahhaha

    aku no 1..kengkadang no 5..hahahahaha

    ReplyDelete
  3. kehkehkeh...

    xtau nak letak kategori mana...

    ReplyDelete
  4. tahan kentut lebih terseksa drpd melepaskan kentut... maka kentut lah

    ReplyDelete
  5. aku setuju bebenor dgn ewanthology tu..kentut itu menyihatkan..hahah

    ReplyDelete
  6. Hasben akak yg no 9 tu. Suka makan angin. Akak pulak kadang2 kurang ajar sbb selalu buat gitu kat baby. Comel je tgk baby nak muntah bau kentut. Hahaha...

    ReplyDelete
  7. hahaha..melalui kentut pun boleh tahu perwatakan gitu..hebat..hihi

    ReplyDelete
  8. kalau pernah buat kesemua . adakah dinamakan kecelaruan perwatakan ?

    ReplyDelete
  9. hurmm...interesting! hahaha. saket perut kita gelak.

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com