Bila Wanita Disolek Teman Lalaki [VIDEO]

6:03 PM


Bismillah,

Jangan cakap dorang, aku sendiri tak pernah solek isteri aku. Setakat lapkan eyeliner terbabas tu ada la. Apa-apa pun, effort tu ada. Tapi kalau tangan dah tak bedung nak buat macamana la kan? Di luar kepakaran kami sebagai lelaki dan jejaka maskulin. Ececeh

Lain la kalau sejak azali lagi mak kami suruh pakai mekap :P

video

You Might Also Like

1 comments

  1. Macam tak rela je perempuan tu bila kena solek dengan lelaki..hahaha..hasilnya??kelakar pun ada

    ReplyDelete