Print Kaler : Kedai Printing Terbaik!


Bismillah,

Sedang elok sangat! Aku tengah riki-riki kedai printing murah sejak minggu lepas. Tup-tup aku dapat info tentang satu kedai ni. Memang superb habis. Nah aku kongsi sekali ngan korang, PRINT KALER.. kedai printing termurah, tercepat dan berkualiti yang berlokasi di Shah Alam.






PRINT KALER menawarkan service printing baju dengan pelbagai design baju mengikut citarasa korang sendiri dengan kualiti yang terbaik. Yang PENTING cetak baju dengan Print Kaler korang akan dapat 3 perkara:

Cetak Baju termurah!!
Cetak baju siap cepat!!
Cetak baju kualiti terbaik!!

Kedai printing ni bukan setakat menerima tempahan cetakan dan pakaian sahaja tetapi juga menyediakan servis cetakan cenderahati dan korporat seperti button badge, woven bag, topi, tuala, beg, pen dan lain-lain lagi.


Apa yang aku yakin sangat dengan syarikat ini, dorang ada pengalaman dalam percetakan berkomputer ni sejak tahun 2011 lagi. Korang jangan tak percaya, kedai ini menerima tempahan yang tinggi setiap hari dan kebanyakan pelanggan mereka sangat berpuas hati dan kembali untuk mengulang tempahan lagi.


Aku tak hairan sebab hasil kerja tangan PRINT KALER sangat teliti dan kemas. Bukan sahaja murah tetapi cepat. Korang mungkin boleh dapat dua ciri sama ada kemas, murah dan cepat di tempat lain tetapi di PRINT KALER korang akan dapat ketiga-tiganya sekaligus pada masa yang sama! Serius sangat berbaloi.


Untuk memudahkan pesanan pelanggan, mereka bukan sahaja tertumpu pada perkhidmatan offline tetapi mereka juga menerima tempahan online. Ini bagi memudahkan pelanggan yang berada di luar Shah Alam berurusan dengan mereka selain jimat masa dan kos perjalanan. Semuanya mudah di PRINT KALER.


PRINT KALER dimiliki sepenuhnya oleh APS Group Industry Sdn Bhd yang dikendalikan oleh anak muda yang minat dalam cetakan baju bermula dari alam universiti lagi.  Menawarkan printing t shirt murah yang terdiri daripada pelbagai jenis material seperti :

- Custom Made Shirt
- Double Interlock ITT
- Double interlock TINT
- French Ribs
- Lacoste CT – 220GSM
- Lacoste TC – 200GSM
- Lacoste CVC – 220GSM / 240GSM
- Microfibre Dry Fit
- Round Neck 100% Cotton – 200GSM
- Stair Cloth (Knitting Corporate TShirt)
- Local – Ready Made T-Shirts

Berikut adalah harga yang ditawarkan di PRINT KALER :

100 – 150 helai     : RM9.90 sehelai
151 – 200 helai     : RM9.00 sehelai
201 – 250 helai     : RM8.50 sehelai
251 – 500 helai     : RM8.00 sehelai
501 – 1000 helai   : RM7.70 sehelai
1000 helai ke atas : RM7.50 sehelai

Selain menjual t-shirt yang telah siap, PRINT KALER  juga menawarkan perkhidmatan menjahit mengikut design yang telah diberikan oleh pelanggan seperti :

- Baju korporat / F1
- Baju muslimah
- Jaket varsity
- Baju raglan
- Jaket korporat
- Vest
- Baju chef
- Apron

Antara pelanggan-pelanggan yang pernah menggunakan perkhidmatan PRINT KALER adalah UMW Equipment,UMW Advantech, UMW Corporation, UiTM, UNISEL, TV3 Bersamamu, UIA, UPM,USM,  Perodua ,PDRM, TUDM dan banyak lagi.


Bila dapat tahu nama-nama syarikat gah yang telah menerima tempahan daripada PRINT KALER ni aku tak was-was lagi untuk buat tempahan dengan dorang. Jangan risau sebab harga yang dorang tawarkan sangat berpatutan dan memberi nilai kepada wang korang. Korang boleh jimat banyak bila membuat tempahan dengan dorang.

Sekiranya korang ingin membuat sebarang tempahan bolehlah pergi ke PRINT KALER di Shah Alam atau layari website mereka di :

APS Group Industry Sdn Bhd
Tingkat 3, Bangunan PTAR 1,
UiTM Shah Alam,
40450,Shah Alam
Selangor

TEL:  013.594.2697

Email: sales@printkaler.com.my


Dapatkan servis cetakan TERMURAH, TERCEPAT dan BERKUALITI di PRINT KALER!

Serius, dengan perkhidmatan yang mereka tawarkan.. aku pasti akan ulang tempahan dengan dorang lagi. Percayalah PRINT KALER akan memberikan servis terbaik untuk korang :)


1 Comments