Video : Selfie Puncak Tinggi!

12:55 PM


Bismillah,

Aku tergerak hati nak buat entry ni sebab entry Azhafizah hari ni berkenaan selfie. Aku ni pesen gayat. Tak payah nak letak tinggi-tinggi sangat, kalau naik eskelator je pun aku rasa macam nak pitam bila tengok ke bawah. Kadang-kadang rasa badan aku sendiri rasa longlai macam nak terjatuh sendiri dari eskelator tu.

Tapi aku kagum dengan sesetengah individu yang berani menyambut ajal walaupun tindakannya itu kadangkala sebenarnya 'kurang cerdik' tak bertempat. Tu la kecik-kecik dulu tak dapat pegi Legoland *tetiba

Korang layan ke video kat bawah ni. Aku nak rehat jap *rasa nak pitam



You Might Also Like

7 comments

  1. boleh pengsan dulu x? hahahaha....

    ReplyDelete
  2. gua rasa, mereka ni dilahirkan tanpa mempunyai perasaan gayat mahupun rasa geli kaki O_O

    ReplyDelete
  3. hadoi deme ni jenis xde perasaan takot gamaknye =D

    ReplyDelete
  4. sama la kita..seram lepas tu rasa macam nak muntah..kan??

    ReplyDelete
  5. zal..bdegup jantung aku tgk hehee..aku plak yg nebess lebih hahaaa..depa rilek jaa :3

    ReplyDelete
  6. Kenapa kecik-kecik tak dapat pegi Legoland kait dengan selfie?

    ReplyDelete
  7. tangan kosong je naik tempat tinggi tinggi ni memang bahaya..berani betul dorang ni..gigil kaki

    ReplyDelete