Abang Sado

12:00 AM


Bismillah,

Mak aku kata ;
"Tak tau nak kata.. tengok Along ni besar semacam.. nak kata gemuk, tak gemuk"

Puan isteri kata ;
"Abang nampak besar la.. dada nampak bidang"

Heh itu sado namanya. Aku pun perasan lately baju yang aku pakai ketat. Serius tak selesa. Aku belum sampai ketegori gemuk, lebih kepada berisi tapi comel macam Pikachu. Bila bergambar memang nampak lebar.

Bukan semua orang boleh buat teknik ni lebih-lebih lagi abam-abam bujang luar sana. Hanya mereka yang tertentu sahaja dengan genetik terpilih memapu mencapai tahap ni. Nak tau rahsianya?

Pastikan kau ada anak kecik dengan berat purata 20 kg, dan dia plak selalu minta dukung ke sana kemari. Serius aku dukung anak aku je dan sekarang aku rasa lebih sado berbanding dulu. Aku sekarang lebih yakin lebih-lebih lagi sewaktu menghidupkan enjin motosikal atau ketika sedang bancuh susu anak tengah malam.



Yeah aku yang dulu bukanlah yang sekarang..
Dulu ditendang sekarang ku disayang
Dulu dulu dulu ku menderita
Sekarang aku bahagia..

(okey lagu ni takde kena mengena ngan cerita aku ni)


Sado bermaksud sasa tetapi orang yang bernama Saadon belum tentu sasa badannya :P


You Might Also Like

5 comments