Bekal Anak Ke Sekolah Seluruh Dunia

10:54 AM


Bismillah,

Kalau anak-anak kita bawa bekal sarapan pagi ke sekolah, paling common kita akan bekalkan sandwich.. tak pun nasi atau mi goreng yang kita masak pagi-pagi. Tapi pernah tak kita fikir apa bekalan yang kanak-kanak dari negara lain bawa ke sekolah? Agaknya sama ke dengan anak kita?










Aku nampak bekal anak-anak kita kebanyakan sama macam bekal anak-anak US. Kan?kan?

You Might Also Like

5 comments

  1. tak sangka spain pun ada nasik goreng. gua rasa gua nak pi dok perancis lah lepas ni. *lap air liur

    ReplyDelete
  2. zaman sekarang bekal duit jer yg banyak.......he3

    ReplyDelete
  3. Nampak sedap. Tapi berapa lama lah nak sediakan bekal tu?

    ReplyDelete
  4. kalau kita??!! NASI LEMAK! hehehe

    ReplyDelete