Blog Sihatimerahjambu

Lelaki Dengan Idea Gila Buatkannya Jadi Hebat!

3:57 PM


Bismillah,

Aku biasa tengok orang dengan idea gila cuba jadi hebat tetapi akhirnya gila tetap gila. Macam lelaki ini, idea gilanya ingin ubahsuai kereta mercedes benz CLK buruk miliknya dia menjadi model baru.. dengan menggunakan rim 30 plak tu! Serius gila bak hang.

Bila tengok dia membawa idea gila dia ni.. kita akan fikir dia gila. Why not? Is that what other people think at 1st?





















Betul la tu. Idea gila akan menghasilkan sesuatu yang gila. Sama ada gila yang memberi inspirasi atau gila yang menunggu gelak tawa sinis orang di luar sana.

But the 1st thing.. just express your idea!














You Might Also Like

5 comments

  1. ikut kan orang malaysia pun boleh buat nih..tapi tau2 je la..malaysia..kan?/banyak sangt undang2 nya..hehehehe

    ReplyDelete
  2. Dah boleh lawan kilang ni. Kreatif & inovatif!

    ReplyDelete
  3. pergh! memang keje gile. tp last2 sangat cantek hasilnya

    ReplyDelete
  4. fuhh..nice la jadi lawa terus. tp nak buat camni pakai byk duit gak ni....tp nak wat camne dah minat dia kan.....

    ReplyDelete