Blog Si Hati Merah Jambu

Habuk

4:40 PM


Bismillah,

Aku terbaring sambil kunyah keropok anak aku, si Jasmeen. Dia baring kat sebelah aku.

"Babah.. habuk", katanya

Mata aku tak berkelip mengadap tv. Nak buat tak endah tak boleh.. kang mesti dia tanya lagi selagi aku tak jawab.

"Meen tolong buang", jawab aku

Aku dengar dia tiup pada mulanya. Mungkin agaknya habuk tu masih tak berganjak, dia tarik guna tangan.

"Adoi!!", aku menjerit.

"Tu bukan habuk la Meen. Tu bulu dada babah!!"

Muka Jasmeen terlopong, tak tau dia faham ke idak sebab dari pandangan mata dia tu nampak masih bernafsu nak buang 'habuk' kat dada aku tu





Motif sebenarnya aku nak bagitau aku ada bulu dada kahkahkah


You Might Also Like

11 comments

  1. HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  2. Terima kasih atas info ini. Lawat blog kami untuk dapatkan info menarik yang viral di sini Cerita viral yang sensasi

    ReplyDelete
  3. hahahahhahaahhaah.. lain kali meen ambek je selotape pastu meen lekat atas tu dan tarik..:p

    ReplyDelete
  4. habuk pun boleh..gigih meen nak buang kan..kuikuikui

    ReplyDelete
  5. hahaha,,kelakar nau,comel ja meen nii :D

    ReplyDelete
  6. Hahahaha kelakar mcm babahnya le jugak

    ReplyDelete
  7. aku ingtkan tadi sad ending. baru nak fefeeling.

    ReplyDelete
  8. hahah....pandai meen..mujur dia tiup dulu..kalau dia pi dapur bawak penyapu nak sapu habuk lagi haru..hahah

    ReplyDelete
  9. Hadoilaaaaa..Ingatkan habuk ape, BAHAHAHA! =D

    ReplyDelete
  10. Gmbr tu jasmeen ke? Geramnya akak tgk. Rasa na peluk. Mesti dia seorang yg happy go lucky.

    ReplyDelete