Koleksi G-Shock Online Terkini di ZALORA


Bismillah,

Aku penggemar dan pengumpul jam sejak dari sekolah menengah lagi. Tetapi dalam banyak-banyak jam yang aku kumpul, aku sangat berpuas hati dengan jenama G-SHOCK. Serius tak tipu!

Berbeza dengan jenama lain, G-SHOCK sangat lasak dan boleh digayakan dalam apa juga keadaan. Sukan lasak, di tempat kerja atau korang boleh pilih design yang lebih formal untuk majlis korporat. Ia dikenali sebagai jenama jam tangan yang berkualiti dan sangat mampu milik. Ada pelbagai warna, corak dan rekaan khas untuk lelaki dan perempuan.




Ia juga dilengkapi dengan fungsi khas yang membantu korang untuk melakukan aktiviti luar. Ciri-ciri khas yang dimaksudkan adalah seperti kalis air atau water resistant, kalis hentakkan atau shock resistant, stopwatch, alarm dan banyak lagi. Jenama yang berasal dari Jepun ini telah dikenali sejak berpuluh tahun yang lalu dan sehingga kini masih kukuh di pasaran dunia sebagai salah satu jenama jam tangan yang terbaik.

Untuk anda yang menggemari koleksi jam tangan G-SHOCK, korang boleh dapatkan koleksi jam tangan ini di laman web online seperti ZALORA Malaysia dengan harga yang sangat berpatutan. Tak perlu risau bersesak sebab korang boleh menikmati penghantaran secara percuma terus ke rumah anda. Bukan itu sahaja, korang boleh membuat pulangan semula dalam tempoh 30 HARI selepas tarikh pembelian secara PERCUMA dan yang penting ORIGINAL!







Miliki koleksi jam tangan G-SHOCK online korang hari ini juga di butik G-Shock Online dengan penjimatan yang berganda dan temui pelbagai tawaran istimewa beserta tawaran harga yang cukup menakjubkan. Tunggu apa lagi?



7 Comments

  1. Akak tengah cari jam.Tapi yang ni tak sesuailah pulak utk org veteran macam akak.Kang buang tebiat pulak kata orang.
    p/s:kirim salam peluk cium untuk Jasmeen. :-)

    ReplyDelete
  2. pergh! lawa kot...
    alah membeli menang memakai.

    ReplyDelete
  3. G-shock ni untuk budak2 ada tak??maisara ada minta jam satu.rasa nak beli jenama ni untuk dia sebab tahan .rugi beli yang biasa2 sebab setahun jam dia mau 2,3 biji jugak.

    ReplyDelete
  4. jam ni tahan. dari kecik sampai besar la gak saya duration abah saya guna .

    ReplyDelete
  5. Best kalau dapat 1 ni..hadiahkan untuk orang yang tersayang ke kan.

    ReplyDelete