Blog Sihatimerahjambu

Bekalkan Anak Anda Dengan Lunchbox Dad

9:18 PM


Bismillah,

Pada asalnya hanya niat suka-suka, tapi siapa sangka niatnya untuk memberi galakan kepada anak-anaknya membawa bekal ke sekolah kini turut mendapat permintaan daripada masyarakat sekeliling. Ini kerana bekalan yang disediakan oleh ayah yang mempunyai tiga orang anak ini dihias mengikut pelbagai cara dan kreativiti sendiri.


Berasal daripada Oklahoma City, Beau tidak menyangka aktivitinya menyediakan bekal kepada anak-anaknya mendapat permintaan ramai. Dia kini mengambil tempahan menyiapkan bekalan anak-anak untuk ke sekolah. Berkat usahanya ini, dia semakin dikenali dan telah tampil menghiasi rancangan dan majalah seperti ABCNews.com, The Huffington Post, Yahoo.com dan People Magazine.


Apa-apa pun boleh dilakukan asal kita tekad, ikhlas dan berusaha dua kali ganda daripada usaha kita sebelumnya. Apa-apa pun bekalan yang dia sediakan memang awesome, kalau aku jadi budak sekolah pun aku rasa sayang nak makan. Rasa nak sangkut je kat dinding hehe. Korang boleh lihat hasil kreativitinya di SINI


Tapi sayang sebab Malaysia tak termasuk dalam lokasi penghantarannya. Harap maaf :D


You Might Also Like

4 comments