Shogun2U : Pesan Makanan Online

Bismillah,

Lunch time tapi macam malas nak keluar. Kalau keluar sekarang confirm jalan jammed, panas lagi, susah nak cari parking plak. Jangan tipu la... korang pun mengalami situasi yang sama kan? Haha.

Aku rasa lunch ni aku nak order dengan Shogun2U la. Sebelum ni aku dah pernah rasa menu dorang. Cepat pon cepat. Lagipun ada banyak pilihan dari menu tempatan, Western, Jepun, Korea, Thai, Chinese, Vegetarian, pencuci mulut, kek dan macam macam lagi. Banyak sangat pilihan sampai aku rambang mata haha.


Sebelum ni aku order set Bulgogi Daging Lembu (Bulgogi Beef). Eh sedap plak. Portion dia pon banyak. Dalam set tu ada sekali kek dan air tebu. Tapi sekarang dorang dah upgrade. Ada penambahan baru untuk setiap set. Ada kimchi lagi hehe.

Tempahan dibuat secara atas talian (online). Tetapkan lokasi penghantaran. Pilih menu yang korang mahukan. Kemudian pergi ke Shopping Cart untuk pengesahan dan sebut harga.

Kalau korang nampak pada page Shopping Cart tu korang akan nampak ruangan "Enter Promo Code" kan? Kalau korang nak dapatkan diskaun harga pesanan yang korang buat tu, korang boleh dapatkan PROMO CODE tu di Saleduck sehingga 50% potongan harga.

Hanya dapatkan PROMO CODE tu dan letakkan di ruangan promo code pada Shopping Cart Shogun2U. Kalau harga asal menu RM30, dengan promo code tu korang boleh dapat pada harga RM15 sahaja. Jimat dah RM15 kat situ hoho.

Di bawah ni aku attachedkan sekali antara menu yang menarik perhatian di Shogun2U. Cuba lah, sedap pun sedap. Sangat sesuai untuk aku yang malas nak keluar menghadap jalan jammed tengahari macam ni hahaha.


Ada berita baik. Set Champion Mixed Double Teriyaki hanya berharga RM10.90 sahaja dan promosi sehingga hari ini sahaja 17 Ogos 2016!


6 Comments