Kerja Jadi Mudah Dengan Innergie PowerGear ICE 65


Bismillah,

Aku banyak menggunakan laptop untuk tugas atau kerja harian. Banyak keluar travel dan membuat kerja terus di site. Jadi secara tak langsung aku sangat perlukan produk daripada Innergie ni. PowerGear ICE 65 merupakan salah satu siri model yang dikeluarkan oleh Innergie. Fungsinya sebagai adapter untuk laptop.



Tetapi yang menariknya adapter laptop PowerGear ICE 65 ini boleh dipadankan dengan pelbagai jenis jenama laptop contohnya seperti Dell, HP, Lenovo, Asus dan Toshiba. Ia di datangkan sekali dengan 6 jenis mata pin point ke laptop, DC kabel (1.5 meter), travel pouch, manual pengguna dan plug AC boleh ubah.




Direka untuk mengurangkan pelepasan haba sebanyak 90% ke alam sekitar apabila penggunaan secara berterusan. Lagipun ia mampu membekalkan sebanyak 65 watt tenaga dalam satu satu masa.
Dan yang paling penting, kesemua produk Innergie diberi waranti selama 3 tahun sebagai jaminan produk yang mereka hasilkan sangat selamat kepada pengguna dan alam sekitar. Saiznya juga kecil dan mudah untuk dibawa ke mana-mana.





Yang menariknya PowerGear ICE 65 ini boleh dipadankan dengan PowerCombo Go Hub. Tu yang best tu sebab fungsi PowerGear ICE 65 ini adapter dan PowerCombo Go Hub kabel pengecas. Jadi aku boleh gunakan untuk laptop dan pada masa yang sama aku boleh cas telefon bimbit aku. Kalau korang nak tau lebih lanjut PowerCombo Go Hub boleh KLIK DI SINI.



Untuk sebarang pertanyaan lanjut boleh la layari:


Tel : 016-5559321

Korang boleh tengok video berkenaan PowerGear ICE 65 yang diambil daripada Youtube




0 Comments