Kini Berbelanja Jadi Lebih Mudah Di Ezbuy


Bismillah,

Aku suka gak shopping online tambah-tambah lagi aku jarang punya waktu untuk keluar berbelanja. Ye la kerja tak menentu, fikirkan dengan keadaan trafik, dengan kadar parkir kereta, minyak dan tol bagai lagi. Jadi berbelanja di portal shopping online memang satu pilihan yang bijak.


Pernah dengar ezbuy? Macam portal shopping online yang lain, ezbuy menawarkan perbagai jenis barangan lelaki dan wanita, daripada pakaian, peralatan elektrik, gadget dan bermacam macam lagi boleh didapati di sana. Dah la tu murah-murah plak. Aku plak jadi rambang mata nak pilih mana satu nak dibeli dulu haha.


Tapi jangan risau sebab apa di ezbuy kalau korang beli banyak-banyak barang, dengan berat penghantaran berkilo kilo sekalipun, caj penghantaran yang dikenakan kepada korang tetap RM8.80! Amacam terkejut tak? Haha aku pun terkejut bila dapat tau pasal ni sebab di ezbuy ada menyediakan Prime Service.



Melalui Prime Service ni, korang hanya daftar sekali untuk setahun dan korang boleh dapatkan lebih banyak penjimatan pada caj penghantaran. Bayangkan kalau satu lori barang korang borong tetapi korang hanya perlu bayar RM8.80 sahaja untuk caj penghantaran, Kan berbaloi sangat tu. Tapi kalau korang tak nak beli banyak sekalipun, caj penghantaran yang dikenakan hanyalah RM4.50/500 gram dan tak ada kos agen pun dikenakan.



Tak cukup dengan itu, korang diberi lagi potongan 15% untuk caj penghantaran sekiranya menggunakan kod EZSH15. Then kalau korang register akaun di ezbuy, secara automatiknya korang layak untuk mendapat baucer bernilai RM15. Nah korang nak apa lagi? Macamana la aku tak boleh kata tak sebab dari mula lagi dah bagi pelbagai jenis potongan harga barang dan pengurangan caj penghantaran.

Amacam menarik tak? Kalau korang nak tau lebih lanjut berkenaan produk yang ada di ezbuy, boleh terus layari www.ezbuy.my 


2 Comments

  1. ramai yang berbelanja dalam talian sekarang ni sure suka shopping kat sini

    ReplyDelete
  2. Memang murah jugaklah barang2 dlm ezbuy ni..ada yg menarik mmg nk cuba beli jugak

    ReplyDelete