SM Parfum Collection : Serius Wanginya Sampai Ke Petang


Bismillah,

Aku kerja di bahagian makmal. Biasalah makmal ni ada pelbagai bauan yang tidak menyenangkan, sama ada daripada bau media sehingga bau daripada sisa buangan. Jadi aku cuba Fuel For Life Inspired by DIESEL, salah satu daripada koleksi pewangi daripada SM Parfum ni. Aku pakai dari aku masuk kerja pagi tu sehingga petang bau dia masih tak hilang. Sampai tahap bila aku guna mesin fotostat kat tengah-tengah pejabat, kawan aku yang masuk dari pintu hadapan pejabat boleh tanya dari mana datangnya bau wangi ni. Nampak tak penangan pewangi ni haha.


SM Parfum adalah produk wangian yang diinspirasi daripada produk wangian terkenal di dalam pasaran seperti One Million by Paco Rabanne, Bombshell by Victoria Secret, Flora by GUCCI dan banyak lagi. SM Parfum telah menghasilkan 25 jenis bauan yang terdiri daripada 10 bauan untuk lelaki dan 15 bauan untuk wanita.

Bauan yang tahan lama dengan pilihan bau dari pelbagai pilihan telah menarik minat para pecinta wangian untuk menjadikan SM Parfum sebagai koleksi peribadi. Hari pertama dilancarkan, SM Parfume telah terjual lebih dari 300 unit botol
           Cik Nana Abidin (Eksekutif Pemasaran Shah Mumtaz Industries & Marketing)

SM Parfum adalah singkatan daripada Shah Jahan dan Mumtaz, di mana minyak wangi ini diinspirasikan daripada kisah cinta agung mereka. Begitu juga dengan koleksi Adam dan Eve, diinspirasi daripada kasih sayang dan cinta di antara Nabi Adam dan Hawa. Saling melengkapi dan menjadi daya penarik di antara satu sama lain.



Rahsia bauan SM Parfum kekal sehingga lebih 8 jam adalah kerana pewangi ini lebih pekat dan mengandungi lebih 80% pati berbanding produk lain yang terdapat di dalam pasaran. Harga yang ditawarkannya juga jauh lebih murah dan rendah jika hendak dibandingkan dengan pewangi asal yang berharga ratusan ringgit di dalam pasaran.

Korang boleh milikinya dengan harga serendan RM69 sahaja. Berbalio untuk memilikinya sebab baunya memang tahan lama. Aku salah seorang pengguna pewangi ini dan ini antara testimoni aku. Kalau tak wangi dan tahan lama, masakan ia mampu terjual sebanyak 300 botol pada hari pertama pelancarannya sahaja.

Korang boleh layarai page mereka atau terus hubungi mereka seperti nombor yang tertera di bawah.



                                       Facebook : www.facebook.com/shahmumtazmy
                               Instagram : www.instagram.com/shahmumtazcollection
                               Email       : shahmumtazcollection@gmail.com
                               Telefon    : 012 5566 949 / 017 3344 818 


2 Comments

  1. Wow..banyak betul minyak wangi inspired sekarang..sampai dh x tau nak pilih mana satu

    ReplyDelete