Tempah Kad Nama PERCUMA di Pixajoy


Bismillah,

Ini lah yang nak aku kongsikan di laman Facebook sedari tadi. Aku dah dapatkan kad nama @ name card untuk puan isteri secara PERCUMA hanya di Pixajoy. Korang boleh dapat 100 keping kad nama dengan kualiti Art Card 260gsm dengan Gloss Lamination. Terbaik lah!



Caranya senang je. Korang hanya perlu daftar nama korang di www.pixajoy.com.my. Kemudian korang akan terima emel balas daripada Pixajoy dan menawarkan untuk membuat kad nama dengan PERCUMA. Korang hanya perlu bayar kos penghantarannya sahaja. Kalau tak harganya adalah RM35/100 keping kad nama pada harga biasa.



Bukan itu sahaja, korang juga akan ditawarkan untuk membuat photobook pada harga serendah RM4.90 sahaja. Terkejut aku sebab murah sangat. Aku nak buat gak tapi kena kumpul gambar-gambar dulu. Peluang macam ni memang tak patut aku lepaskan. Kalau biasa buat kat luar mahal tau dengan kualiti kertas yang dia sediakan.



Jadi apa tunggu lagi. Ni la peluang untuk korang dapatkan kad nama sendiri secara PERCUMA. Daftar nama korang di link di bawah :







6 Comments