Majlis Pelancaran Produk dan Butik Dr. Irma Skincare & Cosmetics


Bismillah,

"Along aku kenal Dr. Irma tu. Doktor gigi aku. Baik dan lemah lembut orangnya. Sangat friendly", ujar kawan aku.


Bukan dia saja yang mengatakan begitu, malah kebanyakan pesakit yang pernah berurusan dengan Dr. Irma mengatakan perkara yang sama. Tak hairanlah Dr. Irma atau nama sebenarnya Dr. Irma Shida Bt. Abu Samah sangat dikenali lebih-lebih lagi oleh masyarakat setempat di sekitar Johor Bahru.


Baru-baru ini aku berkesempatan untuk menghadiri Majlis Pelancaran Produk dan Butik Dr. Irma di Atrium Galleria @ Kotaraya, Johor Bahru. Happeningnya event kat sana lebih-lebih lagi para pengunjung dijanjikan dengan kehadiran beberapa artis terkenal tanahair seperti Fahrin Ahmad, Fattah Amin, Aidit Noh, Redza Rosli, Azrel Ismail, Zarol AF dan Tiaz Al-Khred.


Di ruang legar Atrium Galleria aku diperkenalkan dengan beberapa produk yang bakal dilancarkan. Antaranya ialah Radiant White Vitamin C Serum, Radiant Glow Foundation SPF50, Radiant White Cleanser Brightening & Repair, Whitening BB Serum Foundation, Set Radiant Clear dan Radiant Chewies. Kombinasi warna hitam dan emas sangat elegan dan nampak mewah tetapi jangan terkejut kerana yang ditawarkan tak semahal yang korang sangkakan.


Semua produk ini khas untuk wanita tetapi jangan bimbang kerana lelaki juga boleh menggunakan sebahagian daripada produk Dr. Irma ini. Aku makan Radiant Chewies sebab ia boleh melembab, mencerah dan memudarkan parut jerawat dengan cepat selain melicin dan menganjalkan kulit. Produk-produk Dr. Irma ini mengandungi Vitamin C, kolagen, ekstrak yis, serbuk mutiara, ekstrak bunga sakura, biji anggur dan kelopak bunga mawar. 


Kemudian aku ke butik Dr. Irma yang bertempat di tingkat satu bangunan berkenaan. Di sana aku melihat sendiri bilik rawatan dan terapi kecantikan yang disediakan untuk para pelanggan. Aku terkejut bila salah seorang staf memberitahu harga yang ditawarkan untuk membuat set rawatan kecantikan hanyalah serendah RM50 sahaja. Serius aku terkejut sebab harga tersebut terlalu murah bagi produk yang digunakan untuk rawatan tersebut.

Selain Majlis Pelancaran Produk & Butik, personaliti terkenal Fahrin Ahmad tampil ke atas pentas bagi Majlis Pelancaran Tabung Bakti Irma Ariandi. Tabung ini dilancarkan bagi membantu mereka yang kurang berkemampuan di mana setiap RM1 daripada pembelian produk Dr. Irma akan disalurkan ke dalam tabung ini.


Sempat lah aku beramah mesra dengan artis jemputan dan dengan Dr. Irma itu sendiri. Betul lah kata orang yang dia sangat humble dan down to earth. Aku harapkan yang kerjayanya semakin berkembang dan terus maju pada masa akan datang.


Untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan produk-produk Dr. Irma atau ingin mengemukakan sebarang pertanyaan boleh lihat maklumat yang tertera di bawah.

Dr. Irma Skincare & Cosmetics
L1-10, Aras 1
Galleria Atrium @ Kotaraya
Jalan Trus, Johor Bahru. 
Tel : 018-986 7511

Laman web :

Facebook :

Instagram :


0 Comments